פרטים חדשים על מעצרו של סוכן חיזבאללה במחוז א-סוויידאא'

אמצעי תקשורת בנפת א-סויידה שבדרום סוריה חשפו פרטים חדשים על מעצרו של  ג'ודאת חמזה, המקושר לחיזבאללה ונחשב לאחד מסוחרי הסמים הבולטים בדרום סוריה.

הקואליציה לוכדת סוחר סמים

המיליציה הצבאית הנאמנה לאמריקאים – מג'אוויר אל-ת'ורה הודיעה בחשבון הטוויטר שלה כי נמשכות החקירות של סוחר הסמים מסואידה – ג'ודאת חמזה, שהתייצב אתמול בפני בית המשפט באל-תנף הנמצאת בדרום מזרח סוריה ליד מפגש הגבולות עם ירדן ועיראק.

רשת החדשות המקומית – אלסוידאא' 24 מדווחת כי העצור עבד כנהג טקסי והוא נעצר על ידי היחידות ללוחמה בטרור (הזרוע החמושה של מפלגת הבריגדה הדרוזית הסורית) באשמת עבודה למען חיזבאללה והביטחון הצבאי הסורי בהברחת סמים, בנוסף למעורבותו הישירה  בחטיפות ופשעים אחרים. הוא הועבר אל פאתיה המזרחיים של מחוז אלסויידאא' שם נעצר והוסגר לידי המיליציה הנאמנה לאמריקאים – מע'אוויר אלת'אורה . משפחתו של העציר עזבה את המחוז והטיךה את האחריות על שלומו  ומה שיקרה לו על אלו שעצרו אותו.     

בהקשר זה, בעמוד הפייסבוק As-Suwayda ANS נאמר כי גופתו שיאזאן קסור – Yazan Kasour נמצאה ליד העיירה Attil, צפונית לא-סוידאא', וצויין כי הוא היה אחד מסוחרי הסמים החשובים ביותר באזור, בעיקר בתחום סם הקריסטל, שחיזבאללה מקדם בא-סויידה ומאחסן אותו שם , וחלק גדול ממנו מועבר לירדן להמשך הפצה.

הבאת סוכן החיזבאללה לבית המשפט של המורדים באלתנף : 

טנף

קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות