חברת הסלולר MTN בבעלות אסמה אסד בוזזת את האזרחים הסורים. באיזה שיטות?

תמונה אקספרסיבית

עובד ממשלתי במשטר אסד חשף את השיטה החדשה שחברת הסלולר הסורית -MTN אימצה לאחרונה במטרה לגנוב מאזרחים ולבזוז את כספם, אך הפעם השיטה יעילה יותר, במיוחד כאשר היא מסתמכת על הודעה המודיעה לבעל הקו שיש לו התחייבויות כספיות בתמורה לשירותים שלא היה מנוי עליהם במקור, או שיתרת החוב מנוכה ישירות מחשבונו  גם ללא ידיעתו.

גנבי MTN

מנהלת הייצור בקרן הכללית למזון במשרד החקלאות והרפורמה האגררית של משטר אסד (יוסרא שבאט) פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט בו סיפרה על חוויותיה ברקע פעולות הגניבה שביצעה MTN. , תוך שהיא מציינת כי פנתה לחברה מספר פעמים על מנת לבטל שירותים ומנויים שלא ביקשה, לאחר שקיבלה מכתבים (חובות כספיים) שנגרמו בתמורה לאותם שירותים.

היא הוסיפה שהעניין חזר על עצמו הרבה פעמים למרות שבדקה עם החברה בכל פעם, ולמרות שבכל פעם התנצלו, ובפעם האחרונה שהיא הייתה מנויה לשירות (חבילת 250 דקות תמורת 3000 לירות סוריות לחודש) , תוך שהיא מציינת כי היתה לה הצעה להתחבר ולאינטרנט והיא אינה זקוקה לכך, שכן היא אישרה כי לא הייתה מודעת להצעה זו, וכי החברה יכולה להיות בטוחה שהיא מעולם לא השתמשה בחבילה כי היא הופעלה ללא ידיעתה. היא מתארת ​​את פעולות החברה מול אזרחים כהתעלמות והונאה.

תגובות רבות לפוסט שלה הגיעו בנוסח דומה , "שוד תאגידי", בעלת הפרסום אף העלתה כמה תמונות המציגות את השירותים שהחברה מפעילה, בנוסף לעמלות שהטילה החברה על קווים של אזרחים, לרבות  עמלות המאמץ המלחמתי \ חותמת קדוש מעונה \ עמלות הוצאות צרכנים \ עמלות שחזור) ואגרות אחרות.