תרגיל ימי משותף "מרג'אן 17" לצבאות מצרים וסעודיה בים האדום

סרטון וידאו שהעלה דובר צבא מצרים לרשתות החברתיות הראה את צבאות מצרים וסעודיה משמידים "מטרות אויב" במהלך פעולות שנערכו במסגרת תרגילים צבאיים משותפים בשטח ממלכת סעודיה.

إختتام فعاليات التدريب المصري السعودي البحري المشترك «مرجان-17» برسبي نيوز

צבאות מצרים וסעודיה מסכמים את תרגיל "מרג'אן 17"

דובר ​​הכוחות המזוינים המצריים הודיע, היום, שני, על סיום הפעילויות הקשורות לאימון הימי המשותף בין מצרים לסעודיה, שאותו כינה "מרג'אן-17" – "مرجان-17", אימון שנמשך מספר ימים בממלכה. .

העמוד הרשמי של הדובר הצבאי של הכוחות המזוינים המצריים פרסם סרטון וידאו המציג את כוחות צבא מצרים לצד מקביליהם הסעודים.

לפי הודעת צבא מצרים , אימוני "מרג'אן -17" כללו הפעלת אש ארטילרית בתחמושת חיה להדיפת והשמדת מטרות אויב, ביצוע סיור טקטי נגד מטרות ימיות וביצוע מספר מערכי שייט שהדגימו את יכולתן של היחידות הימיות המשתתפות לתפוס את עמדותיהן בצורה מדויקת ובמהירות גבוהה.

ההצהרה המצרית הדגישה כי האימון המשותף, שהתקיים בבסיס הצי המלך פייסל בצי המערבי בים האדום, כלל גם " ירי מנשק קל וירי צלפים על ידי גורמים מהכוחות המיוחדים של הצי המצרי והסעודי. אימונים של הסתערות על מבנים, שהראו את יכולות הלחימה הגבוהות של שני הצדדים."

المملكة ومصر.. استمرار مناورات التمرين البحري «مرجان 17»

אתמול דיווחה סוכנות העיתונות הסעודית הרשמית, "SPA", כי התרגיל נועד "לחזק את היחסים ואת שיתוף הפעולה המשותף ולהעלות את רמת המוכנות והמוכנות ללחימה בין כוחות הצי המלכותי הסעודי לצי המצרי".
SPA ציין כי בין מטרות התרגיל היא "לאחד את התפיסות המבצעיות בין שני הצדדים להתמודדות עם איומים באזור, ולהחליף חוויות בשיטות ובשיטות לביצוע משימות ימיות".

ראוי לציין שהתרגיל הנ"ל היה עד בראשית ימיו למכלול של השערות לחימה כמו התמודדות עם מטרות עוינות בנשק חי, הסתערות על מבנים, סיור חופים ואיים ותמרונים של כלי שיט ימיים בים סוף, בנוסף מקיים הרצאות תיאורטיות רבות בתחומים ימיים ואסטרטגיים שונים.

المملكة ومصر.. استمرار مناورات التمرين البحري «مرجان 17»
קרדיט לתמונות: צבא מצרים