משמרות המהפכה מסרבים להשתתף במרדף אחר שרידי דאעש במדבר הסורי

המיליציה של משמרות המהפכה האיראניים דחתה בקשה של כוחות המשטר ושל מיליציית "ההגנה הלאומית", לשתף  כוחות מהמיליציות השיעיות הנאמנות לאיראן בפעולות הסריקה ותקיפת כוחות דאעש במדבר המזרחי של דיר א-זור.

מקורות יודעי דבר אמרו לרשת Suria TV כי " המיליציות האיראניות סירבו לשלוח את הגורמים שלהן מהעיר אלבוכמאל לעבר בדיאת (מדבר) אל-סלחיה ואל-דוואר, והודיעו לכוחות המשטר כי ההתקפות נגד כוחות המשטר ומיליצית "ההגנה הלאומית" נגרמו מסיכסוכים פנימיים בין מפקדי מיליציית "ההגנה הלאומית" הסורית על רקע  סחר בסמים , והברחות חשיש וכדורים נרקוטיים מסוג קפטגון. לארגון "המדינה האסלאמית" ( דאעש ) אין כל קשר להתקפות אלו, במיוחד באזורים המזרחיים של סוריה -הבהירו האיראנים לפיקוד הסורי באזור.

מאחזים צבאיים של המשטר והמיליציות התומכות בו נמצאים תחת התקפות בלתי פוסקות באזורים המזרחיים של דיר א-זור, והמשטר מאשים את ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש)  שהוא עומד מאחוריהם.

בתחילת השנה הודיע ​​המשטר הסורי על הריגתם של 5 לוחמים משורות כוחותיו בהתקפה על אוטובוס באזור הבאדיה הסורי .
מתחילת השנה שעברה התבצעו מדי יום תקיפות של דאעש נגד עמדות כוחות המשטר, המיליציות האיראניות והמיליציות המקומיות בבדיה הסורית, וגרמו להרוגים ופצועים של עשרות לוחמים, בנוסף לעובדה שדאעש הצליח  לבזוז כמויות גדולות של נשק ותחמושת מהאתרים המותקפים.