ג'פרי אפשטיין הביא 8 צעירות לביל קלינטון בבית הלבן והנקודה הישראלית

ג'פרי אפשטיין ביקר יותר מתריסר ביקורים בבית הלבן בתקופת כהונתו של קלינטון במהלך השנים הראשונות של הנשיא לשעבר בתפקיד – אפילו הביא איתו מספר נשים, כולל ארבע שידועות כחברות שלו.

יומני מבקרים שהתגלו בחודש שעבר אישרו כי הפדופיל המנוח ביקר באחוזת ההנהגה לפחות 17 פעמים במהלך כהונתו הראשונה של ביל קלינטון, החל זמן קצר לאחר השבעתו ב-1993.

רישומים נוספים חושפים כעת כי אפשטיין לא תמיד היה לבד במהלך נסיעותיו לבית הלבן, שם הצטרפו אליו שמונה נשים שונות בין 1993 ל-1995.

צילומים שטרם נראו גם מראים את איש הכספים המושפל – שבשלוש הזדמנויות ביקר בבית הנשיא פעמיים ביום אחד – שמר תמונות ממוסגרות שלו על בימת חדר התדריכים של הבית הלבן באחוזתו בפאלם ביץ'.

ובלי הנקודה הישראלית הרי אי אפשר.

בכתבה שפורסמה בדיילי מייל האנגלי מוזכרת גם הדוגמנית הישראלית שלי גפני כאחת מ-8 הצעירות שאפשטיין הביא איתו לפגישה עם קלינטון.

שלי גפני מכחישה מכל וכל שהצטרפה לאפשטיין בפגישה עם קלינטון וכי הפעם היחידה שהיא ביקרה בבית הלבן היתה עם החבר שלה בביקור תיירותי בלבד. טענות דומות העלו עוד בחורות מקבוצת ה-8.

DailyMail.com previously revealed Epstein had visited the White House on 14 separate days and stopped by twice in one day on three occasions during Bill Clinton's first term

קרדיט לתמונה: הדיילי מייל