המטרות האיראניות שכוחות הקואליציה הבנ"ל בהובלת ארה"ב תקפו במזרח סוריה

מקור מיוחד חשף בפני כתב רשת נהר מדיה פרטים חדשים על תוצאות ההפצצה האמריקנית על אתרים איראניים בדיר א-זור לפני יומיים.
המקור אמר כי בהפצצה נהרג מפקד איראני בכיר, שנקרא "חאג' עבאס", סגנו של "חאג' חוסיין" – הממונה על "משמרות המהפכה" באזור מיאדין. חאג' עבאס היה בעבר מפקד המיליציות האיראניות באזור סלחיה, מערבית לאלבוכמאל.
המקור אישר כי הופצצו מבנים ומחסנים במחנה צבאי של  משמרות המהפכה האיראניים בחוות "אל-חידריה" – “الحيدرية”, דרומית לעיר אל-מיאדין, מזרחית לדיר א-זור . כמו כן הותקף מחסום "אלמחתאר" – “المختار”  של משמרות המהפכה באזור המדברי (בדיה) ליד עיר המחוז – אל-מיאדין, וכן הותקפה עמדה של המודיעין של חיל האוויר הסורי  ליד אתר "עין עלי" באזור המדברי של  העיר אל-קוריה, מזרחית לדיר א-זור, וכן הותקף  מרכז מידע – "אינפורמטיקה"  – “المعلوماتية” אשר מנוהל על ידי מיליציית חיזבאללה הלבנונית ומשמרות המהפכה".

הקואליציה הבינלאומית בהובלת ארה"ב הפציצה לפני יומיים אתרים צבאיים איראניים באזור דיר א-זור, שבמזרח סוריה, בתגובה לנפילת מספר רקטות ליד בסיס של הקואליציה הבינלאומית בבסיס "חקל (שדה נפט) אל-עומר", מזרחית לדיר א-זור. 
חילופי האש הארטילרים וירי הטילים התרחשו, עם שחר של יום רביעי שעבר, בין המיליציות האיראניות השוכנות בגדה הדרומית של דיר א-זור (מזרחית לפרת) לבין כוחות הקואליציה הבינלאומית (ממערב לפרת).


כתב רשת החדשות הסורית "נהר מדיה"  סיפר כי המיליציות האיראניות ירו לעבר הבסיס (שדה הנפט אל-עומר) באזור המדברי שליד העיירה ד'יבאן – ذيبان , מזרחית לדיר א-זור, 4 פגזים, וקולות הפיצוצים נשמעו בכפרים ובערים הסמוכים לד'יבאן.
כוחות הקואליציה הבינלאומית הגיבו במכת נגד, בערך בשבע בבוקר של אותו יום, בהפצצת מספר אתרים צבאיים איראניים באזור הכפרי המזרחי של דיר א-זור.
ההפצצה לוותה בטיסות אינטנסיביות של מל"טים השייכים לקואליציה הבינלאומית ברחבי האזור הכפרי המזרחי של דיר א-זור.
ראוי לציין כי הפצצה זו הגיעה ימים לאחר שהקואליציה הבינלאומית גילתה משגר טילים סמוך לבסיס (שדה הגז Koniko) מזרחית לדיר א-זור, שנועד לתקוף את הבסיס, ושעות לאחר שמזל"ט , שהיה שייך ככל הנראה לכוחות הקואליציה הבינלאומית, תקף עמדות איראניות באזור המדברי של הערים אל-אשרה ואל-קוריה –  العشارة والقورية באזור הכפרי במזרח דיר א-זור.

הנקודות האיראניות והסוריות שכוחות האוויר של הקואליציה הבין לאומית תקפו :

קרדיט : נהר מדיה