דיווח: כלי טייס ישראלים הפציצו מיליציות איראניות בדיר א-זור

היום פתחו מטוסי קרב ישראליים בהתקפות אוויריות על עמדות משטר אסד והמיליציות האיראניות באזור עיר הגבול אלבוכמאל באזור הכפרי המזרחי של מחוז דיר א-זור – כך דיווחה סוכנות הידיעות הסורית זייתון.

כתב הסוכנות אישר כי כלי טייס תקף אתרי אחסון נשק סמוך לגבול סוריה-עיראק מהצד של העיר אל-בוקמאל, מזרחית לדיר א-זור, מהצד של מעבר הגבול אל-קאים.

הוא ציין כי הותקף גם מרכז אימונים צבאי השייך למיליציה האיראנית  "חטיבת קמאר בן הישאם" – لواء قمر بن هشام, בפיקודו של חאג' חוסיין איוב, אזרח עיראקי, ליד צומת עתיקות חטלה – حطلة الأثرية .

הכתב דיווח כי 16 גופות הרוגים מתקיפה זאת נמצאים בבתי חולים באל-בוקמאל, בנוסף לעשרות פצועים של המיליציות שהובאו אף הם לטיפול במרכזים רפואיים באזור.

ב-28 בחודש שעבר חיל האוויר הישראלי פתח בהתקפות אוויריות חדשות על נמל לטקיה, שהובילו לפיצוצים חזקים ולנזק רב.

סוכנות הידיעות "SANA" ציטטה מקור צבאי שטען כי מטוסי הקרב הישראליים "ביצעו היום תוקפנות אווירית בסביבות השעה 3:21 לפנות בוקר, תוך ירי טילים, מעומק הים התיכון, ממערב לעיר לטקיה, כשהם תוקפים חצר מכולות בנמל המסחרי בלטקיה."

הגורם הוסיף כי "התוקפנות הישראלית הביאה להצתת שריפות במקום וגרמו לנזק חומרי רב, ועדיין נמשכות העבודות לכיבוי השריפות ובדיקת תוצאות התוקפנות".

طائرات مسيرة مجهولة تستهدف مواقع ميليشيا إيرانية شرقي سوريا - الخليج الجديد

 

 

קרדיט: אלניו חליג'