הקואליציה הערבית: חיזבאללה משתמש בשה"ת בצנעא כדי לתקוף את סעודיה

מקורות מיוחדים לאל-ערביה: העדויות שבידי הקואליציה מראים את מידת חדירתה לפירמידת ההנהגה החות'ית

היום, שבת, הודיעה הקואליציה הערבית בהובלת סעודיה ,הנלחמת בתימן, כי תציג ביום ראשון עדויות להפיכת נמל התעופה בצנעא למרכז לשיגור טילים בליסטיים ומל"טים.

הקואליציה גם הבטיחה להציג ראיות למעורבות הטרוריסטית של חיזבאללה בתימן, וכן ראיות לשימוש של המיליציה הלבנונית בשדה התעופה בצנעא כדי לפגוע בסעודיה.

מהקואליציה נמסר כי היא תחשוף פרטים חדשים במהלך תדרוך מקיף על המשבר בתימן מחר בשעה 16:00 שעון סעודיה – כך אמר הדובר הרשמי של הקואליציה .

الأحد.. التحالف يعرض أدلة تورط حزب الله في الصراع اليمني - الخليج الجديد

קרדיט לתמונה: אלחליג' אלג'דיד

מקורות מיוחדים חשפו מצדם לאל-ערביה כי עדויות הקואליציה יראו מחר, יום ראשון, את חדירתה המודיעינית אל תוך פירמידת ההנהגה החות'ית.

בנוסף, פורסם כי בוצעו במהלך 24 השעות האחרונות 40 תקיפות נגד  מטרות של המיליציה החות'ית במאריב ובאל-ג'וף, הושמדו 17 כלי רכב צבאיים, ונהרגו יותר מ-223 לוחמים חות'ים.

"ביצענו שתי תקיפות באזור החוף המערבי של תימן כדי לתמוך בכוחות שלנו הפועלים באזור וכן כדי להגן על אזרחים הגרים שם", אמר.

העברת נשק בצנעא

אתמול, יום שישי, אישרה הקואליציה כי השמידה שיירת נשק באזור הבירה צנעא לאחר שהצליחו לעקוב אחריה לכל אורך דרכה.

הוא הוסיף כי ביצוע התקיפה בא כמענה לאיום ולעקרון ההכרח הצבאי, בקריאה לאזרחים שלא להתאסף או להתקרב לאתר היעד שהותקף בצנעא.

דובר הקואליציה הוסיף כי החות'ים העבירו נשק איכותי למחנה אלתשריפאת – التشريفات  בזמן האחרון, מה שהביא מיד אחר כך להשמדת 9 מחסני נשק שנחשפו במחנה .

הוא הדגיש כי המבצע עולה בקנה אחד עם המשפט ההומניטארי הבינלאומי וכלליו המקובלים. (דובר הקואליציה עושה שימוש קבוע במשפט זה לאחר שהם הואשמו ע"י ממשל ביידן בביצוע פשעי מלחמה נגד אזרחים ופגיעה בהם ללא הבחנה).

التحالف: أدلة تؤكد تورط حزب الله بأنشطة عسكرية في مطار صنعاء | البوابة

קרדיט לתמונות: אלבואבה ואלמדינה ניוז