מצרים: הוא היכה את אשתו בארוחת הערב, אז היא הרגה אותו עם סכין מטבח

משרד התביעה הציבורית בנפת דקהליה, צפונית לקהיר, במצרים, חוקרת את נסיבות דקירתבעל על ידי אשתו בבעלה בסכין עקב סכסוכים כספיים ביניהם, חודשים ספורים לאחר נישואיהם.

באתר "אל-שורוק" נמסר  כי המשטרה עצרה את האישה, הנקראת פטימה (22), והורתה לנתח את גופתו של הבעל הנדקר, בשם עבד אל-חאלק הישאם (25), כדי לברר את נסיבות מותו ולאשר את הקבורה.

האישה הודתה בפני הפרקליטות  כי בעלה דקר אותה בחזה בסכין מטבח בגלל סכסוך על "הוצאות הבית". היא אישרה שהם נשואים רק 3 חודשים, אך המחלוקות נמשכו ביניהם בגלל בעיות כלכליות.

משפחת הבעל אישרה כי הוא היה נשוי מה-24 ביוני האחרון והיתגורר בדירה בבית המשפחה וכי הופתעו שאשתו מיהרה לברוח מהבית, וכשעלו לבדוק מה מצבו, מצאו אותו מתבוסס על הרצפה כשהוא מכוסה בדם, והוא נלקח לבית החולים, אך הוא מת עם הגעתו והם האשימו את אשתו בהריגתו.

האישה סיפרה לרשויות החקירה שבעלה חזר מעבודתו כנהג "מיקרובוס" וביקש ארוחת ערב, היא ענתה לו שהיא לא הכינה כלום כי הוא יצא בבוקר ולא השאיר לה כסף לקניות הנדרשות אז הם רבו והמריבה התפתחה בגלל שהוא תקף אותה, והיא ברחה למטבח אך הוא רץ אחריה כדי לפגוע בה פעם נוספת, אז היא לקחה סכין מהמטבח ודקרה אותו ומיד אחר כך עזבה אותו וברחה והוסיפה שלא התכוונה. להרוג אותו, וכי היא רק התגוננה והרחיקה אותו ממנה, לפי אל-מסרי אליום .

אמו של הקורבן סיפרה: "הלכתי לביתם, והוא יצא דקור בבטן. הוא הניח את היד על הבטן השותתת דם, ואמר לי שאשתו הרגה אותו".

آية قتلت زوجها بسكين مطبخ ومشيت فى جنازته بعد زواج شهرين - YouTube

קרדיט לתמונה: יום 7