אישה דורשת להתגרש מבעלה מסיבה מאוד מוזרה…הפרטים

צעירה מצרית בת 22, בעלת חנות לבגדי נשים, הגישה תביעה לבית המשפט לענייני משפחה בהליופוליס שליד קהיר בבקשה להתגרש מבעלה בגלל סירובו ללבוש בגדים תואמים לבגדיה באירועים משפחתיים. , באומרה, "הנשמה שלי היא מודרנית".

בתביעתה אמרה האישה כי נישאה רק לפני שנה לצעיר (בן 30), עובד בנק מפורסם, וציינה כי מאז נישואיהם היא מנסה לשנות את אישיותו של בעלה כך שיהפוך צעיר "מודרני", אך הוא אינו משתף איתה פעולה ואינו רוצה לשנות את עצמו, אלא גורם לה להתבייש בדרך בה הוא בוחר את בגדיו".

האישה הוסיפה שהיא ישבה עם בעלה ודנה עמו על בחירת בגדים דומים לשלה ביום החתונה של חברם הקרוב אך הוא לא בא ולא ענה לטלפון שלה, וההפתעה הייתה בצורה שהוא הגיע לשמחה בסט בגדים מוזר, והוא היה משוכנע שהוא בא לבוש בצורה הטובה ביותר, למרות מה שאנשים אמרו עליו מאחורי הגב.

האישה המשיכה ואמרה שהיא אינה יכולה לשאת את נוכחותה באותה אירוע ולשמוע דברים לא ראויים על בעלה, אז היא הלכה לאביה להתלונן בפניו על מה שעשה בעלה, והוא השיב לה לאמר: הגבר לא נשפט בבגדיו או במראה שלו. ולא, לא, התשובה שלי הייתה לא, אז הוא יעץ לי להתגרש". האישה סיכמה כי שוחחה עם בעלה על הגירושין וביקשה ממנו לעזוב את הבית, אבל הוא סירב ונשאר לשבת בבית כי לא היה לו מקום אחר ללכת אליו, והוא ביקש ממני לצאת מהבית כדי להרגיע את העצבים.

לאחר 3 חודשים של עזיבת הבית הזוגי, פנתה האישה לבית המשפט לענייני משפחה והגישה תביעת גירושין שנרשם כתיק גירושין מס' 208 לשנת 2020. התיק עדיין תלוי ועומד.

بسبب بخله .. سيدة تطالب بخلع زوجها | يمن برس

קרדיט לתמונה: תימן פרס