המשטר הסורי נותן לרוסיה אפשרויות השקעה נוספות בסוריה

לשכת המסחר של דמשק, המזוהה עם ממשלת המשטר, סיכמה הסכמים כלכליים ומסחריים חדשים עם הצד הרוסי, לפי כלי תקשורת המקורבים לשלטון.

המקורות אמרו כי ראש הפדרציה של לשכות המסחר הסוריות, ראש לשכת המסחר של דמשק, "מוחמד אבו אל-הודא אל-להם", שוחח עם המשלחת של הפדרציה של לשכות המסחר והתעשייה של קרסנודר, טריטוריה בפדרציה הרוסית, בראשות Tkachenko אלכסנדר Yuryevich, בנושאי שיתוף פעולה בתחום הסחר וההשקעות.

המקורות הוסיפו כי בין שני האיגודים נחתם הסכם שיתוף פעולה במטרה לפתח ולחזק את יחסי המסחר והכלכלה בין אנשי עסקים וחברות הקשורות לשתי המדינות.

בהקשר זה, דיווחים של התקשורת אישרו את החתימה על מזכר לשיתוף פעולה בין נפת חאלב וממשלת נפת ירוסלב הרוסית.

ראש המשלחת הרוסית, חבר בדומא הממלכתית, דמיטרי סבלין, אמר מצידו: "שיתוף הפעולה המשותף בכל התחומים עם מחוז חאלב בא בעקבות יחסים היסטוריים שורשיים המשרתים את שני העמים הידידותיים."

מושל חאלב בממשלת המשטר, חוסיין דיאב, נפגש עם משלחת של מחוז ירוסלב בפדרציה הרוסית, והם דנו במזכר הסכם על שיתוף פעולה משותף בנושאי פיתוח כלכלי, חקלאי, תרבותי, עירוני. , תחומי חינוך, בריאות, תיירות, מדע וטכנולוגיה.

ראוי לציין כי מזכר שיתוף הפעולה כולל תכנון תכניות שמטרתן יישום ההסכם, וכן הקמת ועדות וצוותי עבודה משותפים, מתן תמיכה לבעלי פעילות כלכלית בכנסים ותערוכות שמארגנים שני הצדדים, והחלפת מידע בתחום אזורים ספציפיים. על פי דיווחים של אמצעי תקשורת סורים.

באחרונה הגבירה רוסיה את לחצה על בכירי משטר אסד בדמשק וממש אילצה אותם לחתום על תכניות שיתוף פעולה כלכלי ולמנוע מצד שני חתימת הסכמים כלכליים מקבילים עם הנציגים האיראנים השוטפים את דמשק בניסיון לקבל "פרוסות" מעוגת השיקום הסורית הנאמדת במיליארדי דולרים.

קרדיט: סוכנות הידיעות הסורית