אל תסעו! טורקיה מדינת אוייב…. כרגע!!

מעצר 2 התיירים הישראלים  שהצטלמו על רקע ביתו של הנשיא הטורקי ,  ארודאן , המוגדר כאתר ביטחוני רגיש , הניח לפתח ממשלת ישראל פצצת זמן היכולה לפגוע קשות במרקם היחסים , שעוד נותרו בין שתי המדינות.

מיד עם היוודע דבר המעצר החליט שר החוץ הישראלי להכריז ,קבל עם ועולם , כי 2 העצורים התמימים, אינם משרתים בכל ארגון בטחוני ישראלי, וכי עצם הצילום היה מתוך כוונה תמימה ולא היה ידוע להם שהמקום מוגדר כאתר ביטחוני רגיש שאסור לצלם.

עצם ההצהרה החפוזה הדליקה את כל הנורות האדומות באשר לכוונות מאחורי ההצהרה.

גם הדיווחים מישראל כאילו 2 העצורים יגורשו מיידית מטורקיה עם הבאתם לפני שופט , מה שכמובן לא קרה, וכל הסימנים מראים שהטורקים הולכים להאשימם באישומים חמורים שיגררו בעקבותיהם דרישות טורקיות "קשות לעיכול" מצד ישראל מה ישיביא את דעת הקהל בישראל לפעול לשחרורם תוך ויתור על אינטרסים חשובים.

בישיבת הממשלה בישראל, הבוקר, אמר ראש הממשלה,בנט, בין הישראל כי " מדובר בשני אזרחים תמימים שנקלעו, בטעות, לסיטואציה מורכבת".

ובכן , יש "אש" מאחורי העשן ? מהי בדיוק אותה " סיטואציה מורכבת " שראש הממשלה מדבר עליה ?

עיתוני הבוקר בישראל העלו את חששם כי ארדואן מנצל את הפרשה הן לשיפור מעמדו בדעת הקהל המקומי לקראת הבחירות הקרבות , מבחינת "הכה ביהודים ותרוויח!!" ,והן כדי לסחוט מישראל דברים שטרם נודעו אך כבר כונו ע"י ראש הממשלה כ-"סיטואציה מורכבת" !

העיתון הכלכלי "גלובס" דיווח בגיליון סוף השבוע כי  " בצל החשש הביטחוני: הקבוצה הטורקית בדרך לצאת מהמירוץ על נמל חיפה.

בישורת האחרונה של המכרז להפרטת הנמל, רשות החברות הודיעה לקונסורציום הטורקי-אמריקאי על הכוונה לפסול אותו, בכפוף לשימוע: "מחשש לפגיעה בביטחון וביחסי החוץ" .

האם מדובר בניסיון טורקי של הרגע האחרון להשפיע על הוועדה לחזור בה מהחלטתה ?

האם יש בישראל כמה עצורים מקרב חברי ארגון האחים המוסלמים שארדואן נושא את דיגלם והוא חייב לכמה ממנהיגיהם "טובה" אותה הוא מנסה להחזיר כעת , ואם זה לפני הבחירות – אז מה טוב ?

ככל הנראה שלפנינו פרשה בתוך פרשה שרק את קצה הקרחון אנחנו רואים בעוד שהנהגת 2 המדינות עושות הכל כדי להסתיר את כולה מפני הציבור בישראל.

ימים יגידו!

אבל מסקנה ראשונה שכל אזרח ישראלי צריך להפנים – טורקיה הפכה באחת למדינת אוייב. וכל מי שטס לשם שם נפשו בכפו!!

עד שהפרשה הזאת לא תסתיים אפשר והטורקים ירצו לצבור קלפים נוספים בידיהם ויעצרו ישראלים נוספים שישמשו בני ערובה בידי העריץ הטורקי כחלק ממשחק פוליטי אנטישמי שהוא מנהל.

ראו הוזהרתם!!!

תראו איך איראן ,שאנשיהם נתפשים על פשעים אמיתיים,מתנהגת כדי לשחררם… שום דבר לא עומד בדרכם. הם יודעים ומנצלים את חולשות המערב לחיי אדם ולחופש שלהם , והרודן הטורקי הביט , הפנים והחל פועל בהתאם כשהוא בוחר ביהודים כמטרה ראשונה, כהרגלו בקודש!!

אל תגידו "לא ידענו! "

"(גיטין מה, א) אין פודים את השבויים ביתר על כדי דמיהם מפני תיקון העולם"

"הפושעים":

תמונה

קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות