התבוסתנות הגלויה: ישראל מתכוונת להתרחק מעיירות ערביות בזמן חירום

אין ספק…. הערבים זיהו נקודת חולשה חדשה בנחישות הישראלית לממש את שליטתה על שטחי ארץ ישראל ובמיוחד בזמן חרום.

הם כבר ראו את אוזלת ידה הקשה של ממשלת ישראל במבצע האחרון ,שומר החומות , בעזה, כשהחמס הורה למיעוט הערבי בישראל להתחיל במרד עממי ולשבש את יכולות הלחימה הישראליות. והם אכן הצליחו ,לזמן קצר , לשבש את החיים בריכוזים הערביים ברחבי ישראל, בעוד ידה של המשטרה קצרה מלעזור לאזרחי ישראל היהודים.

לא לחינם נקראו מאורעות אלו "פרעות תשפ"א" . 

הסימטריה השקרית שבסיקור מאורעות תשפ"א - פרספקטיבה

ואתרי החדשות הפלסטיניות והערביות כבר חוגגות על חוסר המשילות המטריד הזה.

בעיתון מעריב של סוף השבוע התפרסם ראיון עם ראש אט"ל הפורש , האלוף יצחק תורג'מן, בו הוא הודה כי ישראל תמנע מלהעביר שיירות צבאיות לחזיתות הלחימה , בעת חירום, דרך כביש ואדי ערה, בגלל הסיכון שבדבר וכי ישראל פרצה למעלה מ-1500 קילומטרים של דרכי עפר כדי לעקוף ולפתור בעיה זאת .

"אני באמת מודאג מההשפעה של הפרות הסדר האלימות על ביטחון הפנים ותנועת שיירות תובלה"- אמר.

"בשעת מלחמה צה"ל יעשה מה שצריך כדי להעביר את יחידותיו במהירות האפשרית לאזור המבצעים ויש לנו מספיק אלטרנטיבות".

הצהרותיו הגיעו לאחר שפורסמו קטעי וידאו ברשתות החברתיות של כלי רכב צבאיים שנעו בעיר הערבית אום אל-פחם במהלך תרגיל צבאי. עיריית העיר פרסמה מכתב גלוי בגנות הפעולה והגדירו זאת כ"דחוי ובלתי מקובל… ופוגע ברגשות האזרחים".

עומר בר-לב, השר לביטחון פנים בממשלת בנט, תיאר את פעולות המשטרה באזורי מגורים ערבים לצימצום הנשק ללא רישיון כמבטיחות  יותר עבור פריסות צבאיות עתידיות.

בר לב אמר לרדיו ישראל בחודש שעבר כי בהיעדר נקיטת צעדים כאלו, אנו עלולים לראות "מאה חמושים ערבים (ישראלים) יורדים לפתע על הכביש הזה או העורק הזה ומשביתים אותו לעד 48 שעות ומונעים מהאוגדה לעבור על הכביש כשהיא בדרכה לגבול לבנון".

הערבים מייצגים חמישית מאוכלוסיית ישראל, ורבים מהם מציגים את עצמם כפלסטינים. חלקם השתתפו בהפגנות נזעמות נגד הלחימה בעזה, וההפגנות הפכו לעימותים עקובים מדם עם המשטרה ועם אזרחים יהודים.

במקרה של מלחמה בצפון ישראל תצטרך להפגין יד קשה עם פורעים ערביים פוטנציאלים שתרגיע את רצונם למרוד במדינה לעשרות שנים קדימה.

כל ניסיון לקבל את המצב יגרור הסלמה קשה והתפשטות המרד הערבי לכל רחבי ישראל או אז זה יהפך למלחמת אזרחים מלאה לקול צהלות שכנינו הערבים.

התבטאויות חסרות אחריות שכאלו, לא היו מתקבלות בזמנו של הרמטכ"ל רפול .

הוא היה מכריז, ללא שמץ של ספק, שכל ניסיון מרד שכזה ימחץ ביד ברזל וללא רחמים. אבל בימינו מעדיפים מערכות השלטון בישראל לסכן את חיי תושביה היהודיים ובלבד שלא לטפל בבעיית הלאומנות הערבית הרצחנית.

טלו קורה מבין עיניכם!! אזרחי ישראל לא מתכוונים ללכת כצאן לטבח!! לא אלמן ישראל!!

ההתקוממות של ערביי ישראל | המשך פרעות תשפ"א - YouTube

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות