כוננות בקרב הכוחות האיראנים בבסיס טי-4 לאחר שנצפה כטב"מ בשמי האזור

כוננות הוכרזה בקרב אנשי המיליציות הסוריות והאיראניות השוהות בתוך בסיס חיל האוויר הסורי הנמצא תחת שליטה איראנית מלאה,  T-4, באזור הכפרי המזרחי של מחוז חומס. בו בעת רוסיה ערכה סיורים עם כוחות המשטרה הצבאית שלה על קווי המגע המפרידים בין אזורי ה-SDF (הכורדים) מחד לבין אזורי האופוזיציה (צבא סוריה החופשי) בצדו שני, באזור הכפרי של מחוז א-רקה.

 בנמל התעופה הצבאי הסורי T-4 , מזרחית לחומס , הוכרזה כוננות בקרב כוחות המיליציות של אסד והמיליציות האיראניות, מה שגרם בפעמים הקודמות לפינוי זמני של הכוחות מהבסיס , לאחר שכלי טייס לא מזוהה טס מעל הבסיס וסייר גם  מעל מבני המגורים באזור". 

כוחות רוסים באזור הכפרי של רקה

רשת החדשות הסורית –  עין פרת דיווחה כי הכוחות הרוסיים, ערכו סיור צבאי, חצו את מחסומי הדרכים של מיליציית אסד הפרוסה על הכביש הבינלאומי מהאזור הכפרי הצפוני של חסקה לאזורים בצפון האזור הכפרי הצפוני של מחוז א-רקה, העיירה טל תמר, צפונית לחסאקה, והגעה לנקודות הפזורות ליד העיר עין עיסא, צפונית לא-רקה, שם ממוקמות עמדות של מיליציית אסד על הקווים האחוריים של קו המגע הישיר בין ה-SDF לפלגי הצבא הלאומי בצפון מזרח סוריה.

אובדן קשר עם שיירה צבאית

בדיר א-זור, מיליציית אסד איבדה אתמול קשר עם כוח קדומני שלה במדבר אל- תבני, ממערב לדיר א-זור, ומרשת עין אל-פרת נמסר כי הכוח כלל חמישה לוחמים שערכו סיור בנקודות והמחסומים בסביבת אל-תבני והאזור המדברי שלה, ולאחר היעלמות הסיור החלה המיליציה של אסד בחיפושים אחריו, בו השתתפו 50 איש בסיוע מטוסי סיור רוסיים.

קרדיט לתמונה: אוריינט ניוז