קנון מציגה מצלמה חדשה המשתמשת בבינה מלאכותית לצילום תמונות

החברה היפנית, קנון, המתמחה בייצור מכשירי צילום, חשפה את הטרנדים האחרונים שלה בעולם המצלמות, מצלמה חדשה בשם "Canon PowerShot PX", המזכירה רובוט קטן חסר תנועה הודות לעדשה המוסתרת מאחורי מגן שקוף, המסוגלת ללכוד אירועים ללא התערבות אנושית.

המכשיר החדש מגיע בצורת מצלמה המותקנת על בסיס שניתן לסובב, וראשו יכול לנוע למעלה ולמטה, מה שנותן לו שטח כיסוי גדול של האירועים סביבו.

המכשיר המלאכותי המצויד במצלמה כולל חיישנים רבים, ובראשם חיישן זיהוי הפנים וחיישן התגובה לפקודות קוליות.

ומכיוון שהוא משתמש בבינה מלאכותית, כל שעליכם לעשות הוא להפעיל את ה-PowerShot PX ולתת לו לנוע בעצמו, מכיוון ש"פרוטוקול ברירת המחדל" של המצלמה מחפש פרצופים ולוכד את הרגעים הטובים ביותר.

מבחינת מפרט, ל-PowerShot PX יש חיישן CMOS בגודל 11.7 מגה-פיקסל בגודל 1/2.3 אינץ' והוא יכול להקליט תמונות סטילס של 11 מגה-פיקסל JPEG או וידאו HD MP4 (1920 x 1080) בכרטיס microSD עד 16 ג'יגה-בייט.

2021-10-200-7

היתרון הגדול של המצלמה הוא מנגנון הפאן והטיה המכני, שיכול לנוע 110 מעלות אנכית ו-340 מעלות אופקית. זוויות אלו מאפשרות למצלמה לצלם תמונות מכל הצדדים.

המצלמה פועלת אוטומטית, אך ניתנת להפעלה באמצעות פקודות קוליות ובקרות על המסך (באמצעות סמארטפון המחובר לאפליקציית המצלמה של החברה עצמה). האפליקציה זמינה במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד.

חברת "קנון" אמרה השבוע שהגרסה האחרונה שלה תעבוד עם תכונות "Wi-Fi" ו-"Bluetooth" לתקשורת אלחוטית, בנוסף ליציאת USB-C ליכולת העברת תמונות וסרטונים למחשבים.

המצלמה נטענת באמצעות כבל USB-C. כאשר המצלמה טעונה במלואה, היא יכולה לפעול במשך שעתיים עד חמש שעות ברציפות. המכשיר יכול לשמש גם כ"מצלמת אינטרנט" כאשר מורידים את אפליקציית "קנון".

2021-10-2000-1

קנון אישרה שה-PowerShot PX יכול לעקוב באופן עצמאי אחר אירועים סביבו, בנוסף לא רק לחפש תנועה אנושית, אלא גם להמתין לתנוחות ולהבעות פנים אידיאליות לפני צילום תמונה.

אחד היתרונות החשובים ביותר שהמצלמה מספקת הוא שהיא תעניק לאנשים את העצמאות לצלם, כך שבמקום לבקש מאדם אחד לצלם ולצאת לרגע מהפעילות שלו , המצלמה החדשה תעשה את העבודה.

מחיר המצלמה החדשה הוא 449.99 ליש"ט בבריטניה, 499.99 אירו באירופה ו-582 דולר בארה"ב.