דו"ח מודיעיני מזעזע על המלך הירדני עבדאללה השני

דו"ח מודיעיני חשף מידע מזעזע אודות מלך ירדן עבדאללה השני, וההפתעות המתרחשות בתוך הארמון ההאשמי בירדן בתקופה האחרונה.
הדו"ח, שפורסם על ידי כתב העת "JaFaJ", המתמחה בנושאי מודיעין במזרח התיכון, אמר כי המלך עבדאללה השני היה על שפת התהום לפני שלושה שבועות, והיה סוער מאוד.

כתב העת המודיעיני ציטט גורם בארמון הממשל ההאשמי בירדן שאמר: "המלך עבדאללה השני סבל מדיכאון במשך שנים, אולם לאחרונה הוא היה עצבני מאוד ועוין כלפי הסובבים אותו".
אותו גורם הדגיש כי "אי אפשר להתקרב לטווח של שלושה מטרים מהמלך מבלי להתגרות בו". הגורם הוסיף שאם תתקרב מספיק, הוא יפגע בך.

מקור ישראלי המקורב לירדן גילה כי המלך עבדאללה השני "מאיים וצועק בתוך ארמון הממשל ההאשמי, והוא מאוד עצבני, עד כדי כך שקשה מאוד אפילו לתקשר איתו".

מקורות אחרים אישרו כי המלך עבדאללה השני "מאבד ריכוז וסובל מבעיות בניהול ארצו ואינו יכול להגן על עמו ומתמודד עם בעיות בהתמקדות באירועים אקטואליים ובבעיות של המדינה".

המקורות ציינו כי בריאותו של המלך עבדאללה השני מתדרדרת בהדרגה; הוא צורך מדי יום "שני בקבוקים של וויסקי Black Label האהוב עליו וזו בעיה גדולה עבורו בהתחשב בכך שיש לו בעיות בלב".

כתב העת למודיעין הגיע למסקנה שהמלך עבדאללה השני, העומד בפני אתגרים חברתיים, פוליטיים וכלכליים, שנוא על הציבור הירדני, אינו סומך על מעט הנאמנים המקומיים שעוד נותרו לו, והוא נדחק לשוליים על ידי רוב המשטרים הערביים הגדולים.

تقرير استخباراتي صادم عن الملك عبد الله الثاني.. ومفاجآت داخل قصر الحكم الهاشمي في الأردن