נשיא איראני לשעבר מושיט את ידו לישראל

חשבון הטוויטר של ארגון המדינה ללוחמה בטרור –  منظمة الدولة لمكافحة الإرهاب בישראל פרסם בערוץ הטוויטר שלו את תמונתו של נשיא איראן לשעבר מחמוד אחמדינג'אד במהלך ביקורו בביתן ישראל באקספו דובאי הנערך בימים אלה באיחוד האמירויות.
בהתייחס לביקורו של אחמדינג'אד בביתן הישראלי, נכתב בדף: "נשיא איראן לשעבר, מחמוד אחמדינג'אד , (הרפורמטור החדש) ביקר בביתן של ישראל בתערוכה".

קרדיט לתמונה: ארגון המדינה ללוחמה בטרור

אחמדינג'אד, הנמצא בביקור נדיר באיחוד האמירויות, אמר בהערתו על אותו ביקור ובהכנה לכניסה לביתן הישראלי: "אני נושא את מסר האומה האיראנית לשלום, ידידות ואחווה, ואבקר בכל הביתנים בתערוכה."

הנשיא האיראני לשעבר נאלץ לקטוע את ביקורו בתערוכה ולשוב לארצו לאחר בקשת השלטונות המקומיים.

ביקורו של אחמדינג'אד בביתן הישראלי מאשר מעל לכל ספק כי יחסי המשטר האיראני הנוכחי עם ישראל עתיקים כמו ההפיכה של ח'ומייני.

בשנת 1986, פרשת "איראן קונטרה" חשפה כי וושינגטון מכרה אלפי טנקים וטילי נ"מ לאיראן באמצעות חוזי רכישת נשק, שרובם נעשו באמצעות ישראל.

העיתון הסעודי, אל-ריאד, אמר בדיווח הקודם על יחסי איראן-ישראל כי מי שקורא על יחסי ישראל-איראן ימצא כי יחסים אלה מושרשים מאוד מאז עידן משטרו של השאה, עד להפיכה של חומייני וגם אחריו וכי יחסים אלה נמשכו ללא הפרעה.

במהלך מלחמת האזרחים בסוריה, שיתוף הפעולה בין ישראל למשטר המולות נראה ברור לציבור, ותל אביב העלימה עין מהפלישה האיראנית לסוריה באמצעות מיליציות שיעיות שהובאו מעבר לגבול – כך מדווח אתר חדשות סורי.

אפילו מההתקפות הצבאיות של ישראל, על אתרים איראנים , שאנו עדים להן מדי פעם , מתבצעות רק אחרי שישראל מזהירה את הכוחות או את יושבי הבסיסים המותקפים.

התקיפות הישראליות על אתרים איראנים נעשות בעקבות רצונה הבלתי נלאה של ישראל לשלוט בקצב תנועות טהראן בסוריה, כך שיחסי איראן-ישראל בסוריה הם של תחרות ולא של עימותים או עוֹיְנוּת.