וידאו: אזרחים זועמים חוסמים את שיירת נשיא איראן

סרטון וידיאו חשף אירוע בשיירתו של נשיא איראן איברהים ראיסי, במהלך ביקור בדרום איראן, שם הקיפה קבוצת אזרחים זועמים את שיירתו וחסמו את תנועתה, בעוד שומריו הצליחו להרחיק אותם בכוח.

אנשים זועמים מקיפים את שיירת נשיא איראן

על פי הסרטון, אנשי הכפר "ראנג'ראן" – “غنجغان” במחוז "טנג סרך" התעמתו עם שיירת הנשיא האיראני במהלך ביקורו במחוז קהקילויה – كهكيلوية  ובויר אחמד בדרום המדינה, במחאה על בניית סכר באזורם וגניבת אדמותיהם במחירים נמוכים על ידי הרשויות.

שומרי ראשי ואנשי פמליה מצליחים לדחוף את המפגינים

על פי דיווחים בתקשורת, המתח העממי השורר באזור גרם לאנשי הכפר "טנג סארך" לחסום את שיירת נשיא איראן, אך שומרי ראיסי והמשלחת הנלווית הצליחו לדחוף באלימות את המפגינים שנעמדו מול מכוניות השיירה.

לאחר שהופץ בפלטפורמות שונות ברשתות החברתיות ובתקשורת האיראנית, הווידיאו קליפ שתיעד את האירוע , הוא עורר תגובות זועמות מהתנהגות נשיא איראן ושומריו, מה שגרם למשרד הנשיאות  הראשי, ביום שני בבוקר, לטעון כי הנשיא לא נעלב מפעולות אלה.

ראוי לציין כי במהלך השנים האחרונות, המשבר הכלכלי באיראן הסלים מאוד והגיע לרמה חסרת תקדים, בעוד דיווחים וסטטיסטיקה רשמיים ובינלאומיים רבים חשפו את התפשטות העוני בקרב המעמדות השונים בחברה האיראנית, שסבלה מיותר בעיות מחיה מאי פעם אחרי שהקהיליה הבינלאומית הטילה סנקציות על המשטר האיראני, במיוחד על ייצוא הנפט שלו.

موكب الرئيس الإيراني محمود أحمدي نجاد سار على كورنيش صيدا البحري :: صدى صيدا