ג'יימס בונד מונע מילדיו עושר של מיליוני דולרים .. זה מה שקרה!

הפילוסופיה שלו: להיפטר מהעושר שלו או לוותר עליו לפני שהוא הולך לעולמו

עושרו של השחקן בן ה-53 שגילם את ג'יימס בונד מספר פעמים , דניאל קרייג ,עולה על כמה מיליוני דולרים שהוא הרוויח עבור תפקידיו, כולל 25 מיליון דולר כדי לשחזר את תפקידו של ג'יימס בונד בסרט No Time To Die הקרוב ו -100 מיליון דולר להופעה בסרט ההמשך – Knives Out , אך הוא לא מתכוון לשתף הרבה את ילדיו בהונו.

Prime Video: KNIVES OUT

בגיליון האחרון של מגזין קנדיס, קרייג הסביר את הפילוסופיה שלו בנושא ירושה, ואמר שהוא לא מתכוון להשאיר הרבה כסף לילדים שלו.

"האם אין פתגם ישן שאם אתה מת עשיר, אתה נכשל?", אמר קרייג וציטט את ה"טיימס של לונדון "שהעריך את הונו של אנדרו קרנגי, שהשאיר בחשבונותיו  סכומים השווים לכ -11 מיליארד דולר.

קרייג מוצא את זה "לא נעים" להשאיר סכומי כסף עצומים ליורשים, ויש לו בת בת 29 ובת בת שנתיים, כמו גם אשתו, השחקנית רייצ'ל וייס, שיש לה גם בן מתבגר.

"הפילוסופיה שלי היא להיפטר מהכסף או לוותר עליו לפני שאני מת", אמר קרייג.

הכוכב ההוליוודי אינו האדם הראשון שהודיע ​​בפומבי כי ילדיו לא יקבלו חלק גדול מהונו, כפי שהמשקיע וורן באפט – בעל שווי נקי של יותר מ -100 מיליארד דולר – חזר לאחרונה על אמונתו האיתנה כי  עדיף לבזבז את כספו על מטרות צדקה ולא על תיקי השקעות. עבור ילדיו.

"לאחר התבוננות רבה במשפחות עשירות -על, העצה שלי היא להשאיר לילדים מספיק כדי שיוכלו לעבוד, אבל לא מספיק כדי שהם לא יעשו כלום -ויהיו עצלנים -", אמר בהערה לבעלי המניות.

קרדיט לתמונות: נטפליקס