תביעה נגד בוב דילן על תקיפה מינית לפני 55 שנים

תביעה חדשה נגד בוב דילן טוענת כי הזמר, היוצר וחתן פרס נובל לספרות תקף מינית נערה בת 12 במלון בניו יורק בשנת 1965 אחרי שנתן לה סמים ואלכוהול – כך חושף הניו יורק פוסט.

"בוב דילן, לאורך שישה שבועות בין אפריל למאי 1965, התיידד וביסס קשר רגשי עם העותרת", נכתב בתביעה שהוגשה לבית המשפט העליון במנהטן בשמה של האישה, כיום בת 65 שמתגוררת בקונטיקט ואשר זוהתה בראשי התיבות ג'יי-סי.

עוד נטען כי דילן (81) פעל "להוריד את העכבות של ג'יי-סי במטרה להתעלל בה מינית, כפי שהוא אכן עשה, יחד עם שימוש בסמים, אלכוהול ואיומים באלימות פיזית, והותיר אותה מצולקת מבחינה רגשית ופגועה פסיכולוגית עד היום הזה".

בתביעה נטען כי התקיפות המיניות התרחשו מספר פעמים בדירתו של דילן במלון בשכונת צ'לסי שבמנהטן וכי התובעצ נאלצה לקבל טיפול רפואי כדי להתמודד עם ההשפעות הרגשיות של האירועים, כולל דיכאון, תחושת השפלה ותשישות, שמנעו ממנה "למלא אחרי הפעילויות הרגילות שלה".

בשל כך, כוללת התביעה טענות לתקיפה מינית, הכאה, כליאה שלא בצדק וגרימת מצוקה נפשית מצדו של דילן, כאשר התובעת דורשת לקיים משפט בפני חבר מושבעים ולקבל פיצויים.

לפי הפוסט, התביעה הוגשה ביום שישי האחרון, יממה לפני שהסתיים פרק הזמן שבו היו יכולים קורבנות של תקיפה מינית בילדים להגיש תלונות נגד התוקפים, בלי קשר למועד שבו התרחשו התקיפות.

בוב דילן – ויקיפדיה

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ- ערוץ מבט עולמי  קרדיט לתמונה: ויקיפדיה