אתר תיירות מצרי מקבל את הטיסה הישירה הראשונה מרוסיה לאחר 6 שנים

חידוש הטיסות לשארם א-שייח 'מתחיל מחר

ביום שני בבוקר הגיעו הטיסות הראשונות מרוסיה לשדה התעופה ע'רדקה במצרים , ואילו הטיסות הרוסיות הראשונות לשארם א-שייח' יגיעו מחר, לאחר חידוש התנועה האווירית הרוסית לערי התיירות המצריות.

EgyptAir מסרה בהודעה כי נמל התעופה הבינלאומי של ע'רדקה קיבל הבוקר את טיסת החברה הראשונה מבירת רוסיה, מוסקבה, טיסה מספר MS724 שהתבצעה עם מטוס איירבוס A330-300 כשעל סיפונו 300 תיירים רוסים, מה שסימן את תחילתו של שלב חדש לחזרת התיירות הרוסית לערים ע'רדקה ושארם א שייח '.

מהחברה נמסר כי המטוס התקבל במסורת של התזת מים ברגע שהטיסות החדשות נחתו בשדה התעופה, והנוסעים התקבלו עם פרחים ומזכרות חולקו להם בהזדמנות זו.

בהקשר זה אישר עמר אבול-עין, יו"ר דירקטוריון חברת האחזקות של חברת EgyptAir כי לראשונה, "EgyptAir" מפעילה טיסות ישירות סדירות בין מוסקווה הן לשדות התעופה ע'רדקה והן שארם א שייח ', במקביל לההחלטה לחדש את הפעלת טיסות התיירים בין מצרים לרוסיה, בנוסף לטיסות היומיות של החברה בין קהיר למוסקבה, התורמות באופן משמעותי למתן שירותים חדשים ואפשרויות נסיעות שימשכו יותר מטיילים ותיירים מרוסיה למצרים.

אבול-עין הוסיף כי EgyptAir תפעיל 4 טיסות ישירות בשבוע ממוסקבה לע'רדקה, ו -3 טיסות ישירות בשבוע ממוסקבה לשארם א-שייח '.

רוסיה הודיעה לפני מספר שבועות על התחלת חידוש טיסות התיירים למצרים לאחר הפסקה של כמעט 6 שנים, ולאחר התרסקות מטוס הנוסעים הרוסי מעל סיני בשנת 2015.

משרד החוץ הרוסי הצהיר בעבר כי חידוש טיסות השכר לאתרי הנופש במצרים יתקיים במהלך הקיץ השנה.

מוסקווה השביתה את הטיסות למצרים וממנה, לאחר שמטוס נוסעים מסוג איירבוס -321 ששייך לחברת תעופה רוסית התרסק בשמי סיני בסוף אוקטובר 2015, ובו נהרגו 224 מנוסעי המטוס, והתברר מאוחר יותר כי התרסק כתוצאה מפעולת טרור.

לאחר מכן, טיסות סדירות התחדשו לשדה התעופה בקהיר בלבד, ואילו טיסות שכר נותרו מושעות לשארם א שייח 'ולע'רדקה.

באפריל האחרון הסכימו מצרים ורוסיה לחדש את התנועה האווירית המלאה בין שדות התעופה של שתי המדינות, כולל ע'רדקה ושארם א-שייח '.