מלווה במזל"טי תצפית, שר ההרגנה הסורי "עלי איוב" מגיע לדרעא

שר ההגנה הסורי, הגנרל עלי איוב, הגיע היום לעיר דרעא, ביום שני, 2 באוגוסט, להיפגש עם ועדת הביטחון המרכזית של המשטר.

שר הביטחון עלי איוב הגיע לשכונת שדה התעופה בדרעא כדי להיפגש עם ועדת הביטחון של משטר אסד, אחר הצהריים, שני, במקביל להגעת משלחת רוסית לעיר דרעא, והוא ייפגש עם הוועדות המרכזיות לבחינת ההתפתחויות האחרונות בעיר דרעא, על פי דיווח של  "קבוצת איחראר חוראן".

על פי האסיפה, מטוס סיור של המשטר טס מעל שכונות דרעא אל-בלד, במקביל להגעתו של הגנרל "עלי איוב" לבניין המפלגה בשכונת שדות התעופה בדרעא אל-מהאטה, על רקע סגירה מוחלטת של הכבישים. כלפי בניין המסיבות.

בתוך כך, שיירה צבאית של חטיבה 8 מגייס 5 הפרו-רוסית נכנסה לאזור "אלשיאח" – "الشياح" בעיר דרעא, במטרה לפנות את המשפחות הנצורות במקום.

ראוי לציין כי "מיליציית אל-ג'ית '" מקיימת מצור על מאות משפחות לפני חמישה ימים באזור "טל אל-סולטאן ג'רז, כביש ג'רז-דרעא, אזור אל-נחלה, ממזרח לסכר דרעא, מדרום לדרעא, אזור אל-שיאח, ואזור אל-חשאבי, דרומית לבית המכס בעיר דרעא " ("منطقة تل السلطان غرز، وطريق غرز – درعا، ومنطقة النخلة، وشرق سد درعا، وجنوب درعا، ومنطقة الشياح، ومنطقة الخشابي جنوب جمرك درعا البلد") , ומונע מהם מזון ותרופות, כמו גם תוקףאותם באמצעות מכות ועלבונות.

דובר "קבוצת איחראר חוראן", אבו מחמוד אל חוראני, אישר בראיון בלעדי לחדשות בלדי כי "דיוויזיה 4, כוחות אלר'ית (לשעבר חטיבה 42) ומיליציות איראניות" מבקשים לסכל את הסכם ההפוגה בדרעא על ידי פרובוקציה על אנשי דרעא.