מלך ירדן: "לפני כשנה הותקפנו על ידי מל"טים איראניים והמצב רק מחמיר"

מלך ירדן עבדאללה השני חשף כי ארצו הותקפה על ידי מל"טים מתוצרת איראנית, והדגיש כי ישנם חששות רבים הקשורים לפעילות איראן באזור

מלך ירדן , עבדאללה השני, העושה בביקור בארה"ב, אמר בראיון ל- CNN כי: "ירדן תומכת תמיד בדיאלוג, אך ישנם חששות מוצדקים מצדנו מפני העולם בגלל נושאים רבים שאנו מקווים שהאמריקנים ידונו עם האיראנים."

הוא הוסיף כי: "נושא הגרעין משפיע על מדינת ישראל כמו גם על מדינות המפרץ, והטכנולוגיה הבליסטית התפתחה באופן דרמטי. למרבה הצער, נוכחנו לראות זאת במהלך השימוש בטכנולוגיות אלו במהלך הירי נגד בסיסי ארה"ב בעירק, וראינו גם את סעודיה מותקפת על ידי טילים מתימן. "

הוא ציין כי: ישנם טילים שמשוגרים לעבר ישראל מסוריה ולבנון ומחטיאים אותה אך נופלים לפעמים גם בירדן. מדאיג אותנו גם המספר הגדל והולך של מתקפות סייבר על אתרים רבים  במדינתנו, ואירועי הירי בגבולנו גבוה כמעט כמו בימי שיא המאבק בדאעש. " (מלך ירדן רומז על תקריות ירי רבות עם מבריחי סמים מטעם החיזבאללה ואיראן המקשים לשנע את "מרכולתם" , דרך אדמת ירדן , לעבר הממלכה הסעודית ומדינות המפרץ המהווה שוק צרכני עצום מבחינתם).

המלך הירדני הדגיש: "למרבה הצער, ירדן הותקפה, לפני שנה , על ידי מזל"טים, שהתברר כי הם בעלי מאפיינים איראנים , ונאלצנו להתמודד איתם והעניינים רק הולכים ומסלימים."

זו הפעם הראשונה שירדן מודיעה במפורש כי יש טביעות יד איראניות מאחורי מתקפת המל"טים איראניים על מטרות בשטח ירדן.