צה"ל מפליל מחסן טילים ארוכי טווח של החיזבאללה בדרום לבנון ליד בית ספר

לבנון – חיזבאללה: צה"ל הפליל מבנה אזרחי בקרבת בית ספר בכפר 'עבא' בדרום לבנון, עפ"י הפרסום, אותו מבנה משמש כמחסן אמל"ח בהם גם טילים ארוכי טווח, של ארגון הטרור חיזבאללה, המבנה ממוקם כ-25 מטר בלבד מבית ספר בו לומדים 300 תלמידים, ובכך מסכן חפים מפשע, בצה"ל הדגישו כי בשעת לחימה, גם מטרות מן הסוג הזה יושמדו.

המטרה בחשיפה, היא להפנות את אור הזרקורים לעבר ארגון הטרור חיזבאללה, ואת סכנתו לא רק עבור מדינת ישראל, אלא גם עבור אזרחי לבנון.

כידוע, המצב הכלכלי בלבנון בשפל, כמו"כ מצב התחלואה בקורונה גבוה, אחוזי האבטלה גבוהים מתמיד, האסון בנמל ביירות טרם נשכח, ארגון הטרור חיזבאללה לא ישמח ששמו יעלה לכותרות כעת, וינסה לעשות הכל בשביל לנקות את שמו, ולהוריד את העניין מסדר היום, לפני שהכאוס במדינה יופנה לעברו.

בפעם האחרונה בה צה"ל הפליל מבנה בו ארגון הטרור חיזבאללה ייצר אמל"ח מדויק, הוזמנו כלי התקשורת הזרה והלבנונית לסייר במקום, ולראות שמדובר ב'מפעל תמים', למרות פינוי חלק מהמפעל, ואי חשיפת קומת המרתף, ניתן היה לזהות בשידורים החיים מהמפעל מכונות ששימשו לייצור טילים מדויקים, האם גם הפעם ארגון הטרור חיזבאללה יפנה את המחסן, ויזמין כלי תקשורת לסקר? שעות יגידו…

קרדיט: דן אסולין מקבוצת נציב   צילום: דובר צה"ל