קטאר היא המדינה עם הכי פחות פשע במזרח התיכון ובצפון אפריקה

משרד הפנים הקטארי הודיע, שלשום, כי "קטאר מדורגת במקום הראשון במזרח התיכון ובצפון אפריקה, כמדינה עם הכי פחות מקרי פשע, על פי  מדד השלום העולמי ."
המשרד הוסיף, בסדרת ציוצים דרך טוויטר, כי "קטאר מדורגת עשרים ותשע ברחבי העולם באותו אינדיקטור, מתוך 163 מדינות שנכללות בדו"ח, והיא בין המדינות הבטוחות ביותר, ועם שיעור הפשיעה הנמוך ביותר , על פי הדו"ח שפורסם עבור המכון לכלכלה ושלום באוסטרליה ביום חמישי האחרון.
המשרד ציין כי "קטאר שמרה על המקום הראשון בדירוג מדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה זו השנה השלוש עשרה ברציפות, קרי מאז 2009, והתקדמה ברמה העולמית באותה תקופה על ידי השגת שיעורי הערכה גבוהים. "

קטאר הצטיינה במספר מדדי ביטחון שנכללו בדו"ח השנה, כולל שיעור הפשיעה בחברה, שיעור פעילות הטרור, רציחות, בטיחות וביטחון ועימותים פנימיים מאורגנים.

המכון מפרסם מדי שנה את דוחותיו על שלום ושיעור הפשיעה במדינות העולם, והמדד מודד פשעים המתרחשים במדינות בכמה שיקלולים כדי להגיע לתוצאותיו, כולל איסוף מידע, סקרי דעת קהל וביצוע מערך מחקר הליכים ואחריהם ניתוח המידע והנהלים כדי להגיע לתוצאות, ואז מתן ציונים למדינות על פי מדידות אלה.

תמונה