דיווח: כטב"מ הנפץ האיראני שהופל שוגר לעבר ישראל מאדמת עיראק

במהלך המערכה האחרונה  בין ישראל והחמאס , במה שנקרא – מבצע "שומר החומות" , התעוררו לרגע חזיתות לחימה נוספות כמו דרום לבנון , משם שיגרו מיליציות פלשתיניות מספר רקטות גראד לעבר שטח ישראל , וכמו ירדן שם הופל כלי טייס בלתי מאוייש חמוש שעשה את דרכו לעבר שטח ישראל והופל על ידי מערכת ההגנה האווירית הישראלית ליד עמק המעיינות בצפון מזרח המדינה.

תוך זמן קצר , לאחר שמערכת הביטחון הישראלי עשתה ברור מקיף בניסיון לדעת מי עומד מאחורי שיגור זה , חשף ראש הממשלה- נתניהו , כי האיראנים הם למעשה היו אלו ששגרו את כטב"מ הנפץ , אך הוא לא פירט מהיכן בדיוק שוגר כלי הטייס אך הוסיף כי ישראל תבוא בחשבון אם אותם גורמים שעמדו מאחורי שיגור.

אמצעי התקשורת ברחבי העולם הערבי ניסו אף הם את מזלם בברור באשר למקור וזהות המשגרים אך גם הם , כמו הקוראים במקורות הגלויים, , נותרו באפילה.

אתמול דיווח עורך אתר חדשות עיראקי , בגדד פוסט , כי כטב"מ הנפץ שהופל בגבול ישראל-ירדן שוגר על ידי האיראנים , בלי לציין את זהות המשגרים , וכי הכלי שוגר מאזור העיירה כלכמאש – كلكامش שבמחוז אלאנבאר .

עפ"י דיווח זה נראה כי הכלי טייס עשה דרך של כ-700 ק"מ , הן בשטח עיראק,הן בשטח סוריה והן בשטח עיראק בטרם ניסה לחצות את גבול ישראל-ירדן והופל.

ולנו לא נותר אלא להמתין לתגובה הישראלית נגד המשגרים…..

תרשים מוערך של הדרך אותו עשה כלי הטייס האיראני משטח עיראק לשטח ישראל: