התנערותו המהירה של חיזבאללה מירי הטילים לישראל מכניסה אותו לספר גינס!

מיליציית "חיזבאללה" הלבנונית מיהרה להכחיש באופן מוחלט כי שיגרה רקטות לעבר השטחים הפלסטיניים הכבושים ביום חמישי בערב, ולא זו בלבד, אלא הודיעה כי עצרה את מבצעי הפיגוע.

הכחשה מהירה … אימוץ פלסטיני.
שני מקורות המקורבים למיליציית "חיזבאללה" הכחישו בפני סוכנות הידיעות הצרפתית כל קשר לירי הרקטות מלבנון לעבר ישראל.

בתוך כך, גורמי ביטחון חשפו אתמול, חמישי, בפני העיתון הלבנוני " אלנהאר " ,כי מיקום שלוש הרקטות נורו באזור אלמעלייה ליד אלקאלילה בסביבת מחנה הפליטים ראשידיה בצור ושלושה צעירים נעצרו על ידי מודיעין החיזבאללה תוך פחות משעה.

מנגד, גורם פלסטיני גילה לאל-נהאר כי הפלגים הפלסטינים אחראים לירי הרקטות מלבנון, המאשרים כי ההתנגדות זהה בלבנון ובפלסטין.
בשעות הלילה המאוחרות פרסמו כוחות הביטחון הפנימי בלבנון תמונות של טילים שלדבריהם מצאו בסביבת המחנה שהיו מוכנים לירי, במהלך פעולות הסריקה שלהם במישורים החקלאיים הסובבים את אלקוליילה ואלמליה ובסביבת מחנה ראשידיה בחיפוש אחר משגרי טילים.

על פי מקורות צבאיים, שלוש רקטות נראו משוגרות משטח לבנון לעבר האזורים הצפוניים של ישראל.
דובר צבא ישראל אביחי אדרעי פרסם בציוץ הקודם ב"טוויטר "שלו כי " זוהו יציאת שלושה טילים מתוך לבנון ונפילתם בים מול חופי הגליל ", והוסיף כי " ההתרעה לא הופעלה על פי המדיניות שנקבעה. . "
"מפלגת הסמים" נכנסת ל"ספר גינס "
במקביל, הכחשתם המהירה של מיליציות " חיזבאללה ", המתיימרות להתנגד לישראל, כי אינן אחראיות לירי הרקטות לעבר ישראל נתקלה בהאשמות מצד לבנונים ופלסטינים באמצעות הרשתות החברתיות.
חלקם התבטאו בכך שהפנו את דבריהם לראש מיליציית "חיזבאללה", חסן נסראללה, ואמרו כי "אין מקום בשבילו בירושלים … לירושלים יש מי שיגן עליה", ואילו אחרים תיארו את המפלגה וישראל כשני צדדים של אותו מטבע, שמטרתם להילחם בערבים ולהרוג מוסלמים סונים.
בעוד שחלקם תקפו את המפלגה ואמרו כי היא עסוקה בסחר בסמים ובהברחות, מעבר לגבולות, למדינות השכנות, במקום לפנות לחזיתות הקרב ולהפעיל את סיסמאותיה "החלולות" בהתנגדות ולחימה בציר הרשע, כלשונן. מצייצים סיווגו גם את מיליציית "חיזבאללה" כראויה להיכנס לספר השיאים של " גינס " במהירות שבה היא שללה את אחריותה לשיגור רקטות לעבר השטחים הפלסטיניים הכבושים.
בעוד שאחרים נזכרו בביטוי של נסראללה כשאמר, "הדרך לירושלים עוברת מדמשק", בהתייחס לעיסוקו של נסראללה בהריגת אנשים חפים מפשע בסוריה במקום להפנות את כלי נשקו לזירות הקרב עם ישראל.