איראן משדרגת אזורי גבול במערכות בקרה ותצפית חדשות

בירות, לבנון  – גורם צבאי איראני הודיע ​​ביום רביעי כי מדינתו תנקוט במהלך חדש בנוגע לאזורי הגבול שלה.

סוכנות הידיעות הרפובליקה האיסלאמית הממשלתית (IRNA) ציטטה את מפקד כוחות משמר הגבולות האיראניים, תא"ל עלי קודרזי, באומרו כי חייליו מקיימים ביטחון בר קיימא באזורי הגבול האיראניים.

בהודעתו לעיתונאים בקרמנשה (דרום מערב איראן), תא"ל קודרזי הודיע ​​כי מחוז זה הוא בין מחוזות הגבול המועמדות לקבל מערכות חכמות, וחשף כי מדינתו מייצרת ומספקת לרצועת הגבול מערכות גילוי חכמות, מה שמסייע לחיזוק פעולות הניטור והצפייה שם.
תא"ל קודרצי התייחס לתנועותיהם של מי שכינה "אויבים וגורמים המתנגדים למהפכה האסלאמית מעבר לגבולות וניסיונותיהם לחדור ולתקוף את מערכות המדינה האסלאמית הקדושה באיראן", והדגיש כי מדינתו נהנית ממיקום אסטרטגי מיוחד לאור מגוון סביבתי יוצא דופן באזורי הגבול המשתרעים על פני שטחים גדולים שם.

מפקד כוחות משמר הגבול האיראני הדגיש כי הצטיידות רצועת הגבול במערכות חכמות הוא אחד העדיפויות של כוח זה, ומצפה לחיזוק פעולות הראייה והבקרה באזורי הגבול באמצעות יישום פרויקט זה.

מפקד כוחות משמר הגבול האיראניים הוסיף: "כוחות משמר הגבול המוסמכים והערניים של איראן ממלאים תפקיד מרכזי באבטחה והגנה על נקודות התורפה של המדינה."

Intrusion Detection Systems: Smart Grids #1832321 - PNG Images - PNGio