הרוגים ופצועים לצבא סוריה ומשמרות המהפכה בקרבות במזרח סוריה

15 לוחמי מיליצייה של משמרות המהפכה האיראניפ וכוחות אסד נהרגו ונפצעו בתקיפה קרקעית שנערכה עליהם באזורים הכפריים של דיר א-זור, במזרח סוריה.

אמג'אד אל-סארי, דובר רשת עין אל-פראת, הצהיר בהודעה לסוכנות התקשורת זייתון כי לוחמים אלמונים תקפו מספר נקודות צבאיות של המיליציות האיראניות באזור כבאג'ב – كباجب  באזור הכפרי של מחוז דיר-א-זור.

אל-סארי הסביר כי באזור שהותקף ישנן מפקדות צבאיות של הדיוויזיה 4, ודיוויזיה 11, בנוסף ישנם מפקדות ועמדות של משמרות המהפכה האיראנים.

המתקפה בוצעה בכלי נשק אוטומטיים ובנשק נגד מטוסים, והרגה יותר מחמישה לוחמים ופצעה כעשרה לוחמים נוספים של כוחות המשטר ומשמרות המהפכה.

אחת מכוחות המשטר באזור ניסתה לשלוח תגבורות לסייע לעמדות שהותקפו, אך הן נפלו למארב  בפאתי כבאג'ב, ומספר אנשים נהרגו ונפצעו, על פי אל-סארי.

ההתקפה הביאה לניתוק כביש כבאג'ב-דיר א-זור, והגורם הצהיר כי כוחות המשטר העבירו את פצועיהם הקשים  לבית החולים הצבאי בעיר דיר א-זור. מצב הפצועים הוחמר בעקבות  עיכוב בטיפול בהם.

עמדות המשטר והמיליציות האיראניות באזורים הכפריים של הערים אלבו כמאל ואל-מיאדן באזור הכפרי המזרחי של דיר א-זור, סמוך לגבול עם עירק, נחשפים מעת לעת להתקפות מצד גורמים לא ידועים, שגורמים למותם ולפציעתם של הלוחמים שבאזור  כולל מפקדים איראניים.