פוקס ניוז: גל תקיפות שני נגד מטרות איראניות בסוריה נבלם ברגע האחרון

כלי תקשורת אמריקניים כי ארצות הברית בלמה באיבו גל תקיפה שני שאמור היה לפגוע בעוד אתרי מיליציות איראניות בסוריה, בעקבות המתקפה הראשונה שהתרחשה יומיים קודם לכן נגד אתרים במחוז דיר א-זור, שבמזרח סוריה.

"פוקס ניוז" האמריקאי, שציטט גורמים רשמיים בארה"ב, הצהיר כי תקיפת היעד השני ,שכבר החלו בביצועו – בוטל, לאחר שכטב"מ אמריקאי גילה הימצאותם של אזרחים רבים סביבו .

הרשת דיווחה כי גל התקיפות הראשון על אתרי המיליציה האיראנית בוצעה על ידי הטלת 7 פצצות מונחות לייזר במשקל 500 קילו על ידי מטוס F15.

מוקדם יותר, נשיא ארה"ב – ג'ו ביידן איים על איראן, ואמר כי יש לראות בהתקפות האוויריות שביצעה ארצות הברית של אמריקה בסוריה אזהרה, והוא התייחס לאיראן באומרו: "לא תפסיקו (את התקיפות על הכוחות האמריקאים). … היזהרו! "

על פי "רויטרס", מטוסי קרב אמריקניים תקפו משלוח אמצעי לחימה שהיה מיועד למיליציות הפרו-איראניות ברגע שנכנסו לסוריה מעירק דרך מעבר אלקאים ,מול העיר אלבוכמאל שבמזרח  מחוז דיר א-זור, מה שהוביל להשמדת היעד המותקף והריגת 17 אנשי מיליציה.

משרד ההגנה האמריקני הודיע ​​כי מטוסי הקרב תקפו אתרים צבאיים המשמשים קבוצות חמושות הנתמכות ע"י איראן במזרח סוריה, בתגובה לתקיפות הטילים האחרונות שכוונו נגד כוחות אמריקאים שהוצבו בעירק.