תקף את תושביו בגסות רוח והודח ממשרת ראש עיריית קולורדו סיטי בטקסס

ראש עיריית קולורדו סיטי בטקסס, טים בויד, נאלץ להתפטר מתפקידו אחרי שפרסם פוסט בפייסבוק שבו תקף את התושבים על שהם מבקשים עזרה בעקבות הפסקות החשמל שגרמה סופת החורף הקיצונית שפקדה את המדינה הדרומית.

"אף אחד לא חייב משהו לכם או למשפחותיכם, וזו לא האחריות של הממשלה המקומית לתמוך בכם במהלך תקופות קשות כמו זו! תטבעו או תשחו, זו הבחירה שלכם!", כתב בויד בפוסט שפרסם אתמול בבוקר.

"נמאס לי מאנשים שמצפים לסיוע דפוק!", המשיך בויד. "אם אין לכם חשמל, קומו ותכינו תוכנית משחק כדי לשמור על המשפחה שלכם חמה ובטוחה. אם אין לכם מים, תתמודדו עם זה ותחשבו מחוץ לקופסה כדי לשרוד ולספק מים למשפחה שלכם".

בויד לא עצר: "אם אתם יושבים בבית בקור כי אין לכם חשמל ויושבים שם ומחכים שמישהו יבוא לחלץ אתכם כי אתם עצלנים, זו תוצאה ישירה של האופן שבו גידלו אתכם! רק החזקים ישרדו והחלשים ייעלמו. אלוהים נתן לנו את הכלים לתמוך בעצמנו בזמנים כאלה".

הפוסט עורר סערה קשה בעיר שבה מתגוררים כ-4,000 בני אדם, ושעות ספורות לאחר מכן, הודיע בויד כי החליט להתפטר וכי הוא לא יתמודד לתפקיד בבחירות במאי. לטענתו, הוא לא רצה לפגוע "בקשישים או במישהו שבאמת צריך סיוע".

"רק רציתי להגיד שלא צריך לעצור לכל אלה שהם עצלנים מכדי לקום ולסייע לעצמם אבל יכולים לעשות את זה", כתב בפוסט חדש. "אני מתנצל על הניסוח ועל כמה מהמונחים שנעשה בהם שימוש. תבינו, אם הייתי צריך לעשות את זה שוב, הייתי שומר את הדברים לעצמי ואם הייתי אומר אותם, הייתי משתמש בנוסח טוב יותר".

תוצאת תמונה עבור קולורדו סיטי

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ- ערוץ מבט עולמי  קרדיט לתמונה: ויקיפדיה