רוסיה – המורדים בסוריה מכינים פרובוקציות בהן יעשה שימוש בנשק כימי

משרד ההגנה הרוסי- מחבלי חזית אל-נוסרה והקסדות לבנות מכינים פרובוקציות חדשות עם נשק כימי באידליב

בכל פעם שהכוחות הרוסים בסוריה עומדים לבצע גל תקיפות אוויריות חסרות הבחנה בסוריה הם משמיעים את אותו פזמון ישן ומוכר ואף פעם לא נכון, הלוא הוא הניגון "הכימי". לאמור אנחנו, חיל המשלוח האווירי הרוסי הפועל בסוריה להצלת משטר אסד הולך לתקוף מטרות שבהן מסתתרים טרוריסטים הההולכים לעשות שימוש בנשק כימי אכזרי ,ואנחנו חייבים בכל מחיר למנוע זאת . 

איך מונעים זאת ? במחיקת שכונות שלמות בערים הסוריות על יושביהן.

ולמעשה הרוסים רומזים לעולם שאין לבוא אליהם בטענות על שימוש בטקטיקות לחימה אסורות על פי החוק הבין לאומי כי הם מונעים פיגועים הרבה הרבה יותר אכזריים שבהם יעשה שימוש בנשק כימי.

מעניין להיווכח איך ארגון הומניטרי סורי , הקסדות הלבנות , העוסק בהצלת אנשים באזורי אסון מקבל תדמית של ארגון טרור בעיני הרוסים שכל האמצעים כשרים לתקוף אותו. 

יש לציין כי ארגון הקסדות הלבנות היה מועמד לפרס נובל לשלום על פועלו בסוריה.

תוצאת תמונה עבור chemical weapon in syria

משרד ההגנה הרוסי חושף כי בידיו מידע מודיעיני המצביע על כך שארגוני הטרור שנפרסו במחוז אידליב שבצפון סוריה נערכים לעשות שימוש בנשק כימי בשיתוף פעולה עם ארגון הטרור הקסדות הלבנות כדי להאשים את הצבא הסורי הערבי.
האדמירל ויאצ'סלב סיטניק, סגן ראש מרכז התיאום הרוסי בבסיס חיל האוויר הרוסי בסוריה -חמיימים, ציין בפני עיתונאים כי על פי המידע המודיעיני שהגיע לידיו , המחבלים נערכים לבצע פרובוקציה במטרה להאשים את כוחות ממשלת סוריה בהפצצת שכונות מגורים תוך הסלמת המצב באזור באידליב . המידע המודיעיני טוען כי המחבלים  הנמנים על ארגון ג'בהת אל-נוסרה (אלקעידה)  באזור אל-פואה באזור אידליב הכפרי, בשיתוף עם הקסדות הלבנות, הגיעו לאזור עם ציוד וידאו מקצועי על מנת להקליט את הארוע שבבסיס הפרובוקציה.

תוצאת תמונה עבור chemical weapon in syria
לא אחת משרד ההגנה הרוסי אישר את קיומן של מעבדות להכנת חומרים רעילים לארגוני טרור באזורים שונים בסוריה בתיאום עם ארגון הטרור "הקסדות הלבנות" המנוהל על ידי מומחים שהוכשרו באירופה להכנה וביצוע של התקפות כימיות נגד אזרחים במטרה להאשים את המדינה הסורית ובעקיפין גם את הרוסים התומכים בהם.

תוצאת תמונה עבור chemical weapon in syria