א-סיסי קורא לשיתוף פעולה מודיעיני כלל ערבי להתמודדות עם הטרור

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי קרא היום, יום שני, לשיתוף פעולה כלל ערבי בתחום המודיעין כדי להתמודד עם המשברים באזור, להילחם בטרור ולהביא לביטחון וליציבות באזור.

בנאומו ,באמצעות שיחת וידיאו, במהלך פתיחת מושב פתיחת פורום המודיעין הערבי – الجلسة الافتتاحية للمنتدى العربي الاستخباري, לרגל חנוכת מטה הפורום בקהיר, הדגיש סיסי את החשיבות של הפעלת פורום המודיעין הערבי כמנגנון חזק ותומך להידוק שיתוף פעולה מודיעיני בין מדינות ערב, כמו גם קרא לעבודה משותפת בהקמת מערכת משולבת יחד עם בית המשפט ללחימה ולמאבק בטרור. זה תלוי בשיתוף תפקידים, החלפת מידע, עדכון ופיתוח מתמיד של מנגנוני ההתמודדות בעניין זה.

נשיא מצרים הדגיש את החשיבות שיתוף הפעולה במסגרת האחווה הערבית להחזרת היציבות בכל מדינות האזור, ובמיוחד אלה שהמשברים החלישו אותן, וארגוני טרור מבקשים להתבסס שם ואף להרחיב את פעילותם בהן, בתמיכת גורמי חוץ וגורמים אזוריים ובינלאומיים שכל מטרתם הוא ליצור כאוס ולהשתלט על יכולות המדינה.

הוא פנה גם לאנשי שירותי הביון הערביים לשתף פעולה ולעמוד יחדיו כדי לדחות מחלוקת ולהתגבר על כל חילוקי הדעות במטרה לקדם את האינטרסים של מדינות ועמי ערב.

مكافحة الإرهاب: الجهاز لديه تقييم كامل عن نشاطات «داعش»