מפקד בכיר בעזה: לישראל עשרות מנהרות תקיפה המובילות לתוך הרצועה

בכיר בגדודי עז אדין אלקסאם: לישראל יש עשרות מנהרות תקיפה המובילות לתוך הרצועה

סדרה של 5 סרטוני וידיאו בני כ 15 דקות כל אחד מסעירה את הרשתות החברתיות בעזה.
בסרטונים, יושב בכיר בזרוע הצבאית של חמאס בשם באסל צאלחיה, לבוש מדי צבא בפנים גלויות ומסביר למצלמה באריכות כי ישראל הצליחה לבנות עשרות מנהרות משטחה לתוך הרצועה ובאמצעותן נכנסים ויוצאים חיילי צה"ל לצורך ביצוע משימותיהם.
צאלחיה, ששירותו בזרוע הצבאית הוקפא בשל סכסוכים פנימיים, מספר כי בדרך זו נכנסו חיילי סיירת מטכ"ל בחודש נוב' 2018 לח'אן יונס בתקרית המפורסמת בה נחשפו וכי כך גם נכנסו אלה שהתקינו מכשירי ציתות על מרכזיית הטלפוניה של חמאס במרכז הרצועה וגם אלה שחיסלו את בכיר החמאס מאזן פקהא חודשים לפני כן.
עוד הוסיף כי הוא פנה בנושא לבכירי חמאס ואלה נפנפו אותו. לדבריו עובדה זו מצביעה על כך שמרואן עיסא, רמטכ"ל חמאס, הוא אחד מהשלושה:
1. בטוח מדי בכוחה של חמאס
2. מעדיף את טובתו האישית על פני האינטרס הלאומי.
3. הוא בוגד.

אני חייב לציין שצריך הרבה אומץ או אפס שכל כדי להיות בתוך עזה ולקרוא למרואן עיסא בוגד….

צאלחיה מזהיר כי ישראל מתכננת בקרוב מתקפת פתע על הרצועה במסגרתה ייכנסו חיילי צה"ל לרצועה כאשר חלקם לבושים מדי חמאס כדי לבלבל את אנשי ההתנגדות.
צאלחיה קורא לאנשי הזרוע הצבאית שלא להשתמש במנהרות אלא אם אין ברירה שכן האויב (ישראל-א"ע) מתכוון להכניס להזרים לתוכן גזים רעילים.

***
הסרטונים שלו זכו תוך כמה שעות לעשרות אלפי צפיות ברצועה ומעוררים עניין רב במיוחד לאור המידע שחשף וגם בגלל המילים הקשות בהן השתמש כלפי בכירים בגדודי עז אדין אלקסאם.

צאלחיה מצרף תיעוד שהגיע לכאורה מרחפן של חמאס ובו מתועדת נקודת חפירה של מנהרה ישראלית. עוד הוא מצרף התכתבויות משעשעות של חיילים ישראלים ומיקומיהם "המוכיחים ", לדבריו את נוכחותם של חיילים ישראלים בעזה…

מעניין מה חושב כעת סנואר כשהוא שומע דפיקות מתחת לבית שלו (:

תומכי חמאס מביעים חשש מכך שהפרסומים יפגעו ב"מורל הלאומי" ובמורל של פעילי הזרועות הצבאיות וטוענים שדבריו של צאלחיה הם שקר מוחלט.

בהחלט סיפור מעניין לשעת לילה מאוחרת.
את הלילות הבאים צאלחיה יבלה ודאי בבדיקת יכולת הנשימה מבעד לשקית ניילון במרתפים של עז אדין אלקסאם בעזה…

מנהרות הברחה ברצועת עזה – ויקיפדיה

קרדיט: ערוץ הטלגרם האיש החושב קרדיט לתמונות: ויקיפדיה