מבזקי חדשות ליום 3-1-2020. מתעדכן

*- אמש פרסמו משמרות המהפכה האיראנים סרטון אנימציה לרגל שנה לחיסולו של הגנרל סולימני – מפקד כוח קודס בידי ארה"ב . האיראנים כהרגלם , עושים עבודה רשלנית ,  כולל באוטנטיות של תוכן הסרטונים . הם הציגו מטוס סוחוי-30 החונה על המסלולים בשדה תעופה אמריקאי. ולחשוב שמשמרות המהפכה השקיעו יותר מ-100 אלף דולא להפגת התעמולה המגוכחת הזאת.

תמונה

תמונה

*- מצרים חושפת קשרים כלכליים בין ארגון האחים המוסלמים במדינה עם ארגון החמאס בעזה.

תמונה

*- עשרות שכירי חרב סורים שהובאו להלחם בלוב ע"י טורקיה הפגינו במחאה על עיכוב קבלת משכורותיהם .

*- מוחמד-טאקי מסבאח-יזדי, האייתוללה הידוע לשמצה של איראן #Iran וחביב המשטר האסלאמי מת. שינוח בגיהנום!

תמונה

*- היום, בהתבסס על מקורות בדרום קוריאה ובאיראן, הועבר המשלוח הראשון של חיסון קורונה מסיאול לטהרן. נושא זה גרם לפחד ולבהלה בקרב פקידי הרפובליקה האיסלאמית. הם הכחישו תחילה את טיסת "פארס אייר קשם" ואז טענו כי המטוס הביא את החיסון נגד שפעת לאיראן!

ההכחשות האיראניות באות לאור הכוונה להשתמש בחיסונים אלו בתחילה על אנשי משמרות המהפכה האיראנים ולא להעביר אף מנה לסקטור האזרחי, הסובל העיקרי מהמגפה בגלל חוסר באמצעי התגוננות.

תמונה

*- לאחר שאמש נמנעו האמריקאים מלטוס בשמי עיראק  (רק כמה מכליות אוויר), ברקע המתיחות עם איראן והצהרותיהם כי הם עומדים לנקום לרגל יום השנה לחיסולו של סולימני ,  בשעה האחרונה מתקבלים דיווחים כי נמצאים כרגע באוויר עשרות מטוסי קרב מסוגים שונים , כמו אפ-15 , אפ-16 , אפ-18 וכן לפחות 7 מכליות אוויר טסים ומתדלקים באופן שוטף את הכוח האווירי הנמצא באוויר . הזנקת הכוח האווירי , נעשה,ככל הנראה, בעקבות פעילות איראנית חשודה והחשש שהם יוציאו לפועל את נקמתם.

*- פסל הוקרה לעובדי הניקיון הסורים בעיירה ג'בלה בצפון מערב המדינה.

תמונה

אלא שמתברר שהסורים לא ממש מקוריים . הם העתיקו פסל דומה מסין (התמונה השמאלית):

תמונה

*- 2 מטוסי קרב תוניסאים מלווים מפציץ אמריקאי שעשה את דרכו לפני כמה ימים מארה"ב למזרח התיכון .

תמונה