האיראנים מלהיטים את האווירה בעוצמת האיומים נגד ארה"ב וישראל

קשה שלא "להיתקל" בתקשורת העולמית, בימים האחרונים, בשלל איומים איראניים, אם ישירות ואם בעקיפין , הן על ארה"ב והן על ישראל , על חלקם בחיסולי בכירים ביותר בממסד האיראני , הגנרל סולימני ומדען הגרעין פחריזדה, הן במלל והן בסרטונים ערוכים היטב.

את "עוצמת" המתיחות מלהיטים ידיעות , לכאורה מודיעיניות , כי איראן כבר החלה להעביר מערכות נשק , כגון טילים בליסטיים לטווח קצר , וכטב"מים מתאבדים לטווח רחוק, לשטח עיראק שישמשו את כוחות הפרוקסי שלהם לפגיעה בבסיסי ארה"ב באזור ובשטח ישראל.

אחד המפקדים השיעים עיראקים, הידוע בפיו הגדול והמאיים , למרות שבפועל מדובר במיליציה עלובה  שכל כוחה בארגון מבצעי "פגע וברח" וירי מרחוק שלא משאיר עקבות וטביעות אצבעות, אומר כי בפעם הבאה הם לא יצייתו להוראות איראן שלא לנקום מידית , תוך הסתמכות על המסורת הערבית הרצחנית המחייבת את הנפגע לקחת נקמת דם ממי שפגע בו או באורחו.

תמונה

קייס אל-ח'זאלי מפקד של המיליציה אסאיב אהל אל-חאק  אמר כי "חשתי צער שהסכמתי למה שחלק מהאחים ראו בעיכוב התגובה שלנו להתנקשות בסולימאני ובאבו מהדי אל-מוהנדס ,וזאת על פי בקשה איראנית.
טהראן ביקשה שהתגובה האיראנית תהיה ראשונה, ואז נעשה את התגובה העירקית, אך העיכוב הביא להשלכות ולתרחישים שאיראן תיפגע מתגובתנו . אז היינו כבולים וקשורים לדברים שהיינו אמורים לעשות בגלל איראן.
חשתי חרטה והייתי משוכנע שתגובתנו תהיה לפני התגובה האיראנית, אך המצב הביטחוני וחוסר ההיערכות הפכו את הנושא לבלתי אפשרי, אך אני אומר שבכל המנהגים, במיוחד השבטיים, כאשר אורח נהרג בהכנסת האורחים שלי, אני אחראי לנקמתו.
ובעתיד, לא נעשה את הטעות הזו, ולא נהיה כבולים ללחצים שיכולים להיות קשורים לרפובליקה האיסלאמית, והנקמה היא חוב על צווארנו
אין לי עיתוי לנקוב ליישום הנקמה, אבל כל לחץ פוליטי אשר יופנה כלפי איראן, לא יעכב אותנו "

במילים אחרות, בלשון השכונה , "אם לא הייתם מחזיקים אותי היינו כבר מחטיפים לאמריקאים באבי אביהם" .

כידוע אין מס על מילים!

במקביל בכיר איראני אחר מאיים ,גם הוא , ישירות ,לא רק על ארה"ב , אלא מצרף את ישראל למסגרת , עם הטילים הבליסטיים ארוכי הטווח שבארסנל שלהם.

פקד חיל האוויר של משמרות המהפכה האיראניים הגנרל אמיר עלי חג'יזאדה אישר היום, (שבת,) כי כל היכולות הרקטיות של עזה ולבנון נתמכו על ידי עזרה מאיראן, והם קו החזית להתעמת עם ישראל
"אנו מלמדים את חזית ההתנגדות לייצר חכות, במקום לספק להם דגים …. לבנון ועזה מחזיקות בטכנולוגיה לייצור טילים וציין כי היכולות של ציר ההתנגדות כבר אינן מה שהיו לפני עשר שנים. היום הפלסטינים יורים רקטות במקום יידוי אבנים
יש צומת אש בשמי ישראל, בין סוריה, לבנון ופלסטין והדגיש כי גם לפלסטינים יש כיום את הטכנולוגיה לייצור טילים מדויקים .
יש לנו צו מעלי חמינאי, לשטח את חיפה ותל אביב עד היסוד, אם תבוצע טיפשות כלשהי נגד איראן, ועבדנו בשנים האחרונות כדי להיות מסוגלים לעשות זאת .טהרן תומכת בכל מפלגה שעומדת. כנגד ישראל.
המדינות הערביות יושפעו מאוד מכל מלחמה עם איראן והסביר כי לא יהיה שום הבדל בין הבסיסים האמריקניים לבין המדינות המארחות אותם במלחמה כלשהי נגד איראן .
וכי אמריקה וישראל לא יביאו ביטחון לאף אחד באזור .
הגבלת טווח הטילים של איראן עד אלפיים קילומטרים לא תהיה לנצח ואמר, יכולות הטילים שלנו אינן נתונות למשא ומתן, ולאיש אין זכות לבקש מטהרן את זה.

המעניין שהתגובה האמריקאית והעיראקית לאיומי האיראנים והמיליציות השיעיות הוא כי הם יגיבו במהירות נגד כל ניסיון לפגוע בה.

תמונה