פריגטה שנקנתה מאיטליה נכנסה לשרות מבצעי בחיל הים המצרי

ביירות, לבנון (17:10) – העמוד הרשמי באתר של דובר הצבא של כוחות הצבא המצריים פרסם סרטון וידיאו שעוקב אחר הגעת הפריגטה " ​​גלאלה " – Galala לבסיס אלכסנדריה, ובכך היא מצטרפת לסד"כ חיל הים.

בעמוד הרשמי של דובר הצבא המצרי נכתב בהצהרה: "הפריגטה הראשונה של המודל (Frim Bergamini), שנבנתה על ידי החברה האיטלקית (Fincantieri), הגיעה לבסיס חיל הים של אלכסנדריה", מה שמצביע על הצטרפותה לצי הכוחות הימיים המצריים, שהיה עד לאחרונה לפריחה טכנולוגית ענקית במערכות נשק ויעילות לחימה על פי הסטנדרטים של המערכות העולמיות החדישות ביותר. "

ההצהרה ממשיכה ואומרת כי  "הפריגטה (אלגלאלה) היא אחת משתי פריגטות (FREME) שרכישתן נחתמה בין מצרים לאיטליה, מה שמשקף את חזון ההנהגה הפוליטית ואת תמיכתה החזקה לקידום יחסי השותפות ושיתוף הפעולה בין השניים, מדינות ידידותיות בתחומים רבים. "

הם הסבירו, "הפריגטה החדשה הינה רב-משימתית בעלת יכולת להפליג 6,000 מיילים ימיים (כ -11,000 ק"מ) ברציפות ללא תדלוק וובעלת מאפיינים טכניים רבים ומערכות נשק מודרניות המאפשרות לה לבצע את כל משימות הלחימה בים בעת שלום ובעת מִלחָמָה."

ההצהרה הצביעה כי "מאפיינים אלה הופכים אותה לתוספת טכנולוגית אדירה ליכולות הכוחות הימיים ותומכים ביכולתם לאבטח גבולות וקווי ספנות, לתמוך ולהגן על כוחות היבשה לאורך החוף במהלך פעולות התקפה והגנה, ולהבטיח את  משאבי הטבע השונים של המדינה בים התיכון ובים האדום.
הוא ציין כי "הצוותים הייעודיים והטכניים העובדים על האנייה החדשה הוכנו והוסמכו בזמן שיא, על פי תכנית, בו זמנית, שהופעלה בשני שלבים, במצרים ובאיטליה, לפיה אנשי חיל הים עשו מאמצים להתאמן על כל הטכנולוגיות המודרניות שסופקו עליה בכדי להיות מסוגלים לבצע את כל המשימות המוטלות עליהם. "

Egyptian military to acquire powerful Russian aircraft, Italian warships: photos and video