שוב תקיפה של כטב"מים בלתי מזוהים על מיליציות איראניות במזרח סוריה

שוב, מיליציות איראניות בסוריה מופצצות על ידי כלי טייס לא מזוהים, ככל הנראה ישראלים, במיוחד מאז שראש הממשלה בנימין נתניהו הדגיש כמה פעמים, שמדינתו לא תיתן לאיראן להתבסס בסוריה – כך מדווחים אמצעי תקשורת סורים.
הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח, היום חמישי, כי כטב"מ לא מזוהה תקף מפקדה צבאית של "חטיבת אלפטימיון", המזוהה עם איראן, בפאתי העיר אל-מיאדין באזור הכפרי של דיר א-זור.
לפני כן נמסר שמפקד מיליציית "פטימיון", המורכבת ממיליציות אפגניות בסוריה, מוחמד ג'עפר אל-חוסייני, שכונה "אבו זינאב", נהרג לאחר שנפגע מטיל בסוריה , כך דיווח אתר החדשות הלבנוני אלחאדת '.
הוא הוסיף כי קיים מידע על נפגעים בקרב אותן מיליציות, המורכבות בעיקר מפליטים אפגנים שגויסו על ידי איראן, כדי להגן על המשטר, בתמורה להבטחות להעניק להם תושבות חוקית באיראן או בסוריה.
(ההבטחה היחידה שקויימה עד עתה שהם יהיו בשר תותחים).
המידע גם הצביע על כך שההפצצה פגעה באתרים באזור אל-האווי אל-גרבי בפאתי העיר אלמיאדין באזור הכפרי המזרחי של מחוז דיר א-זור. אמבולנסים נראו ממהרים ליעד המותקף, ואילו המיליציות הטילו סגר על כל האזור הסמוך לאתר המותקף, וכן יש מידע מאושר על נפגעים רבים מאנשי מיליצית "אלפאטימיון".

הפרשן הצבאי של האתר נציב.נט מעיר כי גם האמריקאים וגם הרוסים נמצאים במרחב ומעוניינים בקיצוץ כנפיים איראניות במרחב הזה, עוד הרבה יותר מישראל ,שספק אם תשקיע משימת כטב"מ ביעד כזה.