זמן בחירות ? נתניהו מאיים במכות מחץ נגד האיראנים בסוריה ובלבנון

האם האיומים במכות מחץ שפיזר היום ראש ממשלת ישראל – נתניהו נגד איראן נועדו לדעת הקהל בישראל לקראת הבחירות או שמא הוא באמת התכוון לכך ? 

ביירות, לבנון (22:10). ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הדגיש כי מדינתו תמשיך להתמודד עם ניסיונות איראן להתבסס בסוריה ולא תסבול את מאמצי אויביה לפתח טילים בעלי כושר פגיעה במטרות בדיוק רב.

בנאום במהלך טקס סיום קורס טיס של חיל האוויר הישראלי, אמר נתניהו: "לא נאפשר לאיראן להחזיק נשק גרעיני ולא נזלזל באיומים המופנים כלפינו, אולם זה לא מרתיע אותנו, ואנחנו לא נסבול את המאמצים של אויבינו לפתח טילים בעלי רמת דיוק גבוהה בסוריה, בלבנון ובכל מקום אחר. "

לדבריו, "לא נפסיק לטוס ולשמור על ביטחון ישראל. המדיניות שאנו נוקטים היא ברורה ועקבית, והיא שמי שינסה לתקוף אותנו יהיה יספוג מכה מוחצת. לנוכח הסכנה, חיל האוויר מוכן לפעול בכוח, בכל היקף, בכל זירה וכנגד כל מטרה. "
הוא הוסיף, "תוך ארבעה חודשים הגענו לארבעה הסכמי שלום ונורמליזציה עם איחוד האמירויות הערביות, בחריין, סודן, ועכשיו גם עם מרוקו, מה שמשנה את כללי התעופה האזרחית ומשמעותו יותר טיסות, יותר קווי תעופה והגעה למדינות נוספות. . ”

נתניהו כיוון איומים על איראן על הימצאותה בסוריה בכמה הזדמנויות, מה שגרם לרפובליקה האסלאמית להגיב כי הם נמצאים בתוך הרפובליקה הערבית הסורית לבקשת דמשק ויישארו שם ככל שיידרשו.

Israel vs Iran: How would their conflict unfold? (2018) - YouTube