"אירוע" במחוז קונייטרה. דיווחים מהאזור.

מלפני יותר משעתיים גועשים הרשתות החברתיות באזור הגולן הסורי ומחוז קונייטרה בדיווחים על תקיפות ישראליות על עמדות חטיבה 90 חי"ר של צבא סוריה הפרושה מאזור קונייטרה עד מפגש הגבולות ישראל-סוריה-לבנון . כמו כן היו דיווחים כי ישראל תקפה בטיל נ"מ מסוק צבאי סורי שהיה בפעילות קרבית באזור.

وكالة الحياة برس الاخبارية: : مصدر السوري يتحدث عن انفجار ناجم عن صاروخ إسرائيلي حاول استهداف طائرة حربية سورية في سماء ريف

ככל שעובר הזמן העניינים מתבררים ומגיעים דיווחים מתוקנים מהצד הסורי .

*- על פי דיווח סורי מהדקות האחרונות אכן היתה תקיפה על עמדות חטיבה 90 צפונית לקונייטרה אלא שהתוקף היה כלי טייס , ככל הנראה מסוק שמטיל חביות נפץ , שבטעות הפציץ את העמדות .  כרגע גם הסורים מבינים שלא היתה כאן פעילות ישראלית . העמדות הסוריות שהותקפו היו באזור העיירה כום אללויסיה כ-4 ק"מ מגדר גבול האזור המפורז בין ישראל וסוריה.

דיווח של תחנת רדיו מקומית באזור הגולן הסורי – רדיו אלאן :

Al Aan FMחשבון מאומת @AlAanfmRadio  – قصفت غارة جوية من طيران النظام السوري عن طريق الخطأ اللواء 90 التابع لقواته شمال 

*- בקשר לאירוע תקיפת המסוק הסורי : הרי שעל פי מקורות סורים מסוק של חיל האוויר הסורי היה באזור – الشوكتلية – הנמצא כ-20 ק"מ מזרחית לבוקעתא שבגולן הישראלי והוא שחרר בלוני חום להטעייה נגד טילי נ"מ .גם הסורים לא טוענים שישראל היא זאת שירתה . הם מדווחים כי גורם "אלמוני" ירה לעבר המסוק הסורי טיל נ"מ .

مصدر للميادين نت: الطائرة السورية أطلقت بالوناً حرارياً وتمكنت من تفادي صاروخ مجهول استهدفها في منطقة الشوكتلية بريف –

 

 

כתיבת תגובה