מבזקי חדשות ליום 7-12-2020. מתעדכן

*- הצפות קשות במחוז בושהאר באיראן. לכור הגרעיני בינתיים שלום…

כבר יותר משבוע שאיראן חווה מזג אוויר קיצוני וגשום, מחוזות שלמים מוצפים במדינה, נזקים כבדים לרכוש ונפגעים ישנם. במהלך כל הזמן הזה המוני אזרחים באיראן מתלוננים ומבקשים עזרה ממוסדות השלטון במדינה, עד היום לא המתלוננים לא קיבלו מענה, האסון ממשיך וימשיך להכות באיראן. ידוענים רבים באיראן כתבו בזעם ברשתות החברתיות שלהם על המצב, רבים מהם טענו כי למשטר האייתולות אכפת רק מהאויב הציוני וכי כל הכסף האיראני מושקע בנשק ולא בדבר החשוב ביותר, באזרחים. עולם החדשות בטלגרם

*- איחוד האמירויות הערביות הפך למטרה להתקפות סייבר לאחר כינון קשרים רשמיים עם ישראל, כך אמר ביום ראשון ראש אבטחת הסייבר של מדינות ערב במפרץ.

התקפות סייבר יוצאות דופן חסרות תקדים בהיקפים שלא ידענו קודם לכן, ממוקדות בעיקר על המגזר הפיננסי .

*- מותו של אוסטוואר מחמודבאדי, בן לוויותו של קאסם סולימאני. עבדולראסול אוסטובר מחמודבאדי, חברו של סלימאני, מת לאחר מחלה מתמשכת.

*- הבוקר העיתון כיהאן מציע לתקוף את ישראל ישירות כדי לגרום להתקוממות אזורית נגדה ולהביא לשינוי יסודי!

*- ישראל לקחה ברצינות את האיומים שהתפרסמו בעיתונים מרכזיים הקרובים למנהיגי איראן בהם איימו לשגר טילים לחיפה ותל אביב מאיראן, ישראל הבהירה ושלחה להנהגה האיראנית מסר ברור דרך ערוץ חשאי כי תקיפה כזו תשבור את כל הכללים ותהיה מחוץ לתחום ההבלגה, על ההנהגה באיראן לדעת שהיא עצמה תהפוך ליעד לחיסול בין שאר המטרות בבירת איראן ישראל הוסיפה גם באיום למנהיגים העוינים כי גם בני משפחותיהם יפגעו באופן ישיר . המסר הועבר לאיראנים וכעת שהמסר הועבר ובישראל יודעים זאת שהם יודעים הם מקווים שבאיראן יקחו זאת בחשבון בחישוביהם. קרדיט : הוושינגטון טיימס

*- פיצוץ ביירות: "תעלומה" בעקבות רציחתם של שני קציניי מכס,האחד נרצח לפניי מספר ימים ,השני לפניי כשלוש שנים.

*- * דיווח דמיוני ושיקרי !

על פי דיווחים לא מאושרים, הריגתו של אדם שעל פי הדיווחים זוהה כישראלי בן 45 ובכיר במוסד, אירעה ביום חמישי בערב בעיר הבירה תל אביב.

מופץ סרטון המציג לכאורה את רגע חיסולו של של אדם המתואר בתקשורת האיראנית כפקיד מוסד בכיר בשם פחמי חינאווי, הסרטון הפך לוויראלי הרשתות מייחסים זאת כתגובת תגמול להתנקשות בטהראן על רצח מדען הגרעין האיראני מוחסן פרחיזאדה .

*- משרד הפנים הטורקי הודיע היום כי הושלמה בניית חומת גבול באורך של 81 ק"מ בין המדינה לאיראן שמטרתה למנוע מעברי גבול לא חוקיים על ידי מבריחים, מהגרים בלתי חוקיים וטרוריסטים.

*- נציג הקבע של מצרים באו"ם בניו יורק, השגריר מוחמד אידריס,קורא לישראל לחדש את שיחות השלום עם סוריה .

*- אלערבי אלג'דיד :   במהלך 21 שנה סוכלו כמה ניסיונות התנקשות על ידי ישראל במדען הגרעין פחריזדה  #فخرى_زادة  ונכשלו אבל לבסוף הם הצליחו בכך באמצעים טכניים.

*- ראש תכנית הגרעין האיראנית וסגן שר ההגנה, מוחסן פחריזאדה חוסל באמצעות נשק שנשלט מלווין, אישר רמזאן שריף, דובר חיל משמר המהפכה האסלאמי. לפי סוכנות "פארס", המדען נורה ממרחק של 150 מטר מכלי נשק שהותקנו במכונית מסוג ניסאן.

*- אל-מקדאד, שר החוץ הסורי, הגיע הערב לטהראן בביקור רשמי ברפובליקה האסלאמית של איראן, בהזמנת שר החוץ האיראני מוחמד ג'אווד זריף.

השר אל-מקדאד ומשלחתו הנלווית עם הגעתו לטהרן התקבלו על ידי מספר בכירים במשרד החוץ האיראני וחברי שגרירות סוריה בטהרן.

במהלך הביקור יקיים שר החוץ כמה פגישות עם בכירים איראניים, תוך התמקדות בדרכים להעצים את היחסים הדו-צדדיים בין שתי המדינות הידידותיות בתחומים שונים, בנוסף להחלפת דעות בנושאים אזוריים ובינלאומיים בעלי עניין משותף.