יורש העצר הסעודי -בן סלמאן קונה חלק מענקית המשחקים היפנית SNK

אגודת הצדקה הרשמית של יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן רכשה 33.3% מענקית המשחקים היפנית SNK. "אגודת הצדקה של מוחמד בן סלמאן" הידועה גם בקיצור MiSK שמתמקדת בפעילות לטובת הצעירים שילמה 223 מיליון דולר והודיעה על כוונתה לרכוש בעתיד עוד 17.7% כדי שיבטיחו לה רוב בבעלות על החברה. MiSK עבדה בעבר עם SNK על פרויקטים של משחקי וידאו ואנימציה, ויצרה ביחד תכניות הכשרה למפתחי משחקים סעודים.

בקרב חלק מקהילת הגיימרים נמתחת ביקורת קשה על העסקה וזאת לאור החשדות כי יורש העצר היה זה שהורה על חיסול העיתונאי ג'מאל חשוקג'י לפני למעלה משנתיים באיסטנבול. התקשורת הערבית שאינה מחסידיו של בן סלמאן גם כן תוקפת את העסקה וטוענת כי היא "מוזרה" ורומזים על אופיו הילדותי של יורש העצר שמבלה כביכול שעות במשחקי מחשב.

החברה היפנית אחראית לכמה ממשחקי הארקייד המוכרים והטובים בעולם והיא פעילה למעלה מ-40 שנה בתחום. רכישתה על ידי יורש העצר נועדה לייצר לו ולממלכה מוניטין חיובי אך כאמור כבר עתה העסקה זוכה לקיתונות של ביקורת.

SNK GLOBAL on Twitter: "The mobile game SNK Allstar is now available to  play in US and EU regions! Experience fun and creative combat mechanics  that deviates but pays homage to the

קרדיט: אתר הטלגרם דורון פסקין