ברקע חיסול מדען הגרעין האיראני פחריזדה . דעה של ישראלי

כמו תמיד אחרי ארוע משמעותי כפי שחווינו בשישי, מסוג הארועים שזוכים לגלי תקשורת צונמיסטיים בינלאומיים, צריך לקחת 2 נשימות (ישנם כאלה שנצרכים ליותר) ולהביט בעין קרה ושקולה אל פני הבאות.
האיראניים כועסים, מופתעים, מבוישים, עצבניים ותאבי נקמה אבל הם גם מחושבים, מאופקים (לרוב) ויודעים לבשל מטעמי מרתון ארוכי לו"ז.
הקציר (קיצוץ הדשא) שבוצע בתקופה האחרונה הן אצל שכננו מקרוב והן בשדותיה של עיראק בלם מספר תסריטים מסוימים שיכלו לעמוד למשלח אצבעותיהם של אנשי משה"פ והיו יכולים להוות יכולת לפגיעה משמעותית בשטח ישראל. הם לא היחידים.
התגובות הרשמיות ההצהרתיות של אנשי הממשל באיראן מחויבות הן. הארוע התרחש באור יום כמעט לעיניהם של מספר עדים ואף ישנם מספר תיעודים שלא ניתן לפקפק בהם ברגעים של השניות שלאחר הדי היריות.
שלא כמו בארועים אחרים בהם גופים (בעלי מוניטין בינוני ומטה) כגון המצפה ודומיו שמדווחים לעיתים על מספרי הרוגים ולעיתים אף לזהותיהם, בארוע דנן זהות המטרה נחשפה מיד וכן הנסיבות בהן עלתה בסערה השמימה על אדמה איראנית. לכן התגובה וההודאה הרשמית כפי שהיא, שומע מאחרים ושקולים שלא היו ממהרים להסיק כי במהלך השעות הקרובות יילחצו על כפתורים אדומים כאלה ואחרים אך הכל נשקל.
אל לנו לשכוח שהטראמפ עדיין כאן.
באשר לזהות המחסלים, כפי שנכתב כאן חוששני שלא נזכה לתמונות בהן נזהה את חברינו מהתיכון, מתנועת הנוער, ומחוג השחיה ומועד ההורים של גן שושי כפי שהתרחש בתיק מבחוח.
אאוט סורסינג זה הכי אחי.

תמונה

קרדיט: משה מרגליות מקבוצת נציב