כלי טיס לא מזוהים תקפו עמדות של מיליציות איראניות על גבול סוריה-עיראק

פיצוצים חזקים נשמעו הערב בסביבות שעה 9 בערב באזורים הכפריים של העיר אלבוכמאל באזור הכפרי של מחוז דיר א-זור שבמזרח סוריה, כתוצאה מהתקפות אוויריות של מטוסים לא מזוהים, שביצעו יותר מעשרה יעפי תקיפה על עמדות של  מיליציות איראניים ממערב לעיר המחוז אלבוקמאל. לא ידוע מספר הנפגעים בתקיפות אלו עד כה.

ב- 14 בנובמבר, המצפה הסורי לזכויות אדם דיווח על תקיפות אוויריות שבוצעו על ידי מטוסי קרב, מבלי לדעת אם הם ישראלים או שייכים לקואליציה הבינלאומית, במדבר מוחסן –  بادية موحسن, שנמצא בשליטת כוחות המשטר והמיליציות הנאמנות לאיראן, מה שהוביל לתימרות עשן שנראו בכל האזור.
המצפה הסורי פרסם כי הפיצוצים פגעו באזור אלבו כמאל בשליטת הכוחות האיראניים והמיליציות הנאמנות להם באזור הכפרי המזרחי של מחוז דיר א-זור, ועל פי מקורות המצפה הסורי, הפיצוצים נגרמו כתוצאה מפגיעות טילים באתרים ובמרכזי הפיקוד של אותם מיליציות באזור אלסיקה – السكة בפאתי אלבוקמאל, שהביא ל-6 הרוגים בקרב לוחמי הכוחות הפרו-אירניים בנוסף להשמדת כלי הרכב שלהם, ולא היה ידוע עד לרגע אם היעדים שהותקפו מהאוויר בוצעו ע"י ישראל או כתוצאה מתקיפות טילי קרקע-קרקע ששוגרו מבסיסי הקואליציה הבינלאומית בהובלת ארה"ב שהוקמו על הגדה המזרחית של נהר הפרת.

גורמים המקורבים לאיראן דיווחו מלבנון כי לא היו כלל תקיפות היום על המיליציות האיראניות במזרח סוריה.

תמונה