מבזקי חדשות ליום 6-11-2020. מתעדכן

*- פארס סעיד חבר פרלמנט לבנוני ל- mtv: יש אסטרטגיה אחת בלבנון, החלטה 1701, ומי שהצית את מלחמת יולי הוא חיזבאללה, וההחלטה לשלום ולמלחמה היא בידי איראן, כפי שמעיד תיחום הגבול שהתרחש בתקופה האיראנית.

*- ממשל טראמפ מתחיל להתפורר ? שר ההגנה האמריקאי מארק אספר הגיש מכתב התפטרות.

*-מפקד זרוע הים, אלוף אליהו שרביט: "משימת ההגנה על המים הכלכליים והנכסים האסטרטגיים של מדינת ישראל בים היא משימה ביטחונית מרכזית עליה אמונה הזרוע, מדובר בנכסים חיוניים לרציפות התפקודית של מדינת ישראל והיכולת להגן עליהם היא קריטית, הצורך הביטחוני בהגנה על המים הכלכליים הוא מובהק, אופן ההגנה המיטבי על מרחב זה ועל הנכסים המצויים בו הוא ספינות, וסערי ה-6 הן מענה מצוין ומדויק לצורך המבצעיי.

בתאריך ה-11 בנובמבר נציין אירוע היסטורי עבור זרוע הים ומדינת ישראל, ספינת הטילים, אח"י מגן, מדגם סער 6 -הראשונה בצי שייטת ספינות הטילים הישראלי, תימסר בגרמניה לידי זרוע הים, מרגע הגעת הספינה ארצה ולאחר שתסיים את תהליך התקנת מערכות הלחימה, שרובן המוחלט מערכות מתוצרת התעשייה הישראלית, תיכנס אח"י מגן לשירות מבצעי בזרוע באופן מלא ותוביל את פעילות ההגנה על המים הכלכליים והנכסים האסטרטגיים של מדינת ישראל בים."

קרדיט לתמונה: באדיבות צה"ל

*- מהרשתות החברתיות הירדניות : קצין רפואה של צבא ירדן שנמצא בהדסה הוא לא אחר מאשר מלך ירדן שנמצא במצב מסוכן ומטופל בישראל. כאמור הידיעה לא מאושרת .

*- ועדת האו"ם מעבירה שוב החלטות אנטי-ישראליות שנתיות עם רוב עצום.

*- עמית סגל: ח"כ מנסור עבאס בראיון לרדיו אלנאס: לא פוסל תמיכה בחקיקה למען נתניהו.

*- ג'ו ביידן קיבל יותר קולות לנשיא מכל מועמד אחר בהיסטוריה של ארה"ב

סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן קיבל כבר כעת יותר קולות לנשיא מכל מועמד אחר בתולדות הבחירות בארה"ב, ועבר רשמית אחר הצהריים (רביעי) על מספרי ההצבעות של הנשיא לשעבר ברק אובמה ב -2008. לביידן היו עד כה 69,949,918 קולות החל משעה 14:30. בעוד אובמה רשם 69,498,516 סך הכל.

החדשות עוקבות אחר הדיווחים שנערכו ביום שלישי בלילה לפיה בחירות 2020 מתכוננות לשיעור המצביעים הגבוה ביותר מאז 1908, אז הצביעו 65% מהזכאים האמריקאים.

*- חברת אבטחת הסייבר ( CISA ) המובילה בארה"ב – " טענות טראמפ כי תוצאות הבחירות במספר מדינות הן הונאה מכוונת ,הן מופרכות לחלוטין, אין כל בסיס בטענותיו ."

*-  דיווחים בארה"ב: בשבועיים האחרונים ערך מטה הסייבר של צבא ארה"ב מבצעי סייבר נגד רוסיה ואיראן כדי למנוע התערבות בבחירות (קרדיט:עמיחי שטיין)

*- לבנון – מזג האוויר הסוער במדינה הביא לטביעתן של 3 סירות בתוך נמל הדייגים בבאטרון, כך על פי סוכנות הידיעות הלאומית של לבנון.

בידיעה נאמר כי שתיים מהן הן סירות אזרחיות ואילו הסירה השלישית שייכת לצוותי ההצלה של ההגנה הימית האזרחית הלבנונית. לא נרשמו פגיעות בנפש. (קרדיט: יוסי אליעזר – 301 העולם הערבי)