הג'יהד האיסלמי מתכוון לפתוח בהסלמה אם מאהר אלאח'רס ימות? ספוילר- לא

בשבועות האחרונים התקשורת הישראלית התחילה לדבר על נושא שולי ושגרתי – עציר מנהלי שובת רעב.
במקרה שלנו מדובר במאהר אלאח'רס. הסיכוי שלא נתקלתם בשם הזה הוא בדיוק כמו הסיכוי שהוא ימות. אפסי.
אלאח'רס עצור כבר מעל 3 שבועות ועפ"י הדיווחים צפוי להשתחרר בסוף נובמבר. אלאח'רס רצה שחרור מקדים והחליט לפתוח ב'שביתת רעב' ע"מ ששב"כ ישחררו אותו מוקדם מהצפוי.
שב"כ עד כה מתנהלים בצורה מעולה ולא נכנעים לאיומים של אלאח'רס ומשפחתו וכמו כל עצור ש'שובת רעב' – דואגים שהוא לא ימות.
אלאח'רס נושק כבר ל100 ימי 'שביתת רעב', תקופה שאי אפשר לשרוד אם באמת לא אוכלים.
אז איך הוא חי?
משפחתו באה לבקרו, אולי מצא טורטית בתיק של אשתו.
כמו כן הוא מקבל את אבות המזון והוויטמינים, אם לא דרך הפה אז דרך הוריד. כאמור, שב"כ לא יתנו לו למות.
הגא"פ ראו שהסיפור מתחיל לתפוס נפח גם בתקשורת הישראלית (שלא בצדק, אך מה לא עושים בשביל עוד קליק באתר) והחליטו למנף את הסיפור לטובתם.
זה התחיל עם איומים של בכירים מדיניים ברצועה כמו ח'אלד אלבטש (שהספיק בנתיים להידבק בקורונה), כך שאם אלאח'רס ימות אז הגא"פ יגיב.
משלא עזר, בגא"פ עלו רמה ודאגו לצלם סרטון 'מאיים' ובו גם רואים את מזכ"ל הארגון, זיאד נח'אלה, אי שם ממקום מושבו בגזרה הצפונית, מאיים בקולו על ישראל בעניין אלאח'רס. אך גם זה לא עזר ובגא"פ שברו את הראש מה אפשר לעשות, הרי אין שום רצון להיכנס להסלמה מול ישראל והאיומים הרקים בתקשורת לא עוזרים.
לבסוף החליטו להוציא הודעה מפי 'קצין עלום שם' כי הועלתה הכוננות בקרב הלוחמים וכי הכוננות הכללית עלתה בעקבות "התדרדרות מצבו הבריאותי של אלאח'רס". משפט שאין לו שום מקור חוץ מהרופאים הפלסטינים ומשפחתו שטוענים כבר שבועות שהוא על ערש דווי, אך זה לא מנע ממנו להתחבק עם משפחתו ולהתראיין לאלמיאדין, בקולו, לראיון באורך של כ15 דקות רצופות, ככה לא מתנהג אדם גוסס שלא אכל כמעט 100 ימים ואוטוטו קורס.
כל זה כשבמקביל מתפרסמים סרטונים 'קורעי לב' של ביתו בוכה, עומדת מול מצלמה ואומרת את מה שמכתיבים לה ועושה עוד שלל הצגות בתקשורת, כי מי יכול לעמוד מול 'זעקה אותנטית' של ילדה מסכנה שרק רוצה לראות את אבא שלה משוחרר.

אז אלאח'רס, שבנתיים נהפך לעוד גיבור לאומי פלסטיני שנלחם בכיבוש, הוא כלי משחק בידי הגא"פ ע"מ לחזק את המעמד הציבורי שלו בקרב הציבור.
לאחר שבחודש האחרון פורסמו סרטונים שבהם מפקדי גא"פ ממרחב דרום מקוללים ומושפלים, פעילי גא"פ נכנסים למסגד עם נעליים ויורים בתוכו וכליאת אבו אלעלא לאחר שפרסם סרטון התנצלות (אולי גם הוא צריך לפתוח בשביתת רעב), הגא"פ צריך לתקן את הנזק התקשורתי שנעשה לו ולזכות באהדת הציבור בחזרה.
‼️בגא"פ יודעים כי אלאח'רס לא ימות וכי הכל הצגה ולכן הם מרשים לעצמם לשחרר איומים ולהוציא שלל הודעות מאיימות לתקשורת בידיעה שגם אם הם באמת מחוייבים למה שהם אומרים – הם לא יצטרכו לקיימו שכן אלאח'רס לא ימות.

בינינו, אם אלאח'רס ימות, איך הגא"פ יגיב? 3 רקטות לעבר עוטף עזה? אשקלון? אפילו אשדוד, זה באמת מה שמאיים על מדינת ישראל?

לסיכום: סוגיית העצור מאהר אלאח'רס יצאה מכל פרופורציה וכל זאת בגלל ולא בזכות התקשורת הישראלית למגוון סוגיה וגווניה, שדאגה להתייחס לסיפור ברצינות, דבר שגרם לח"כים לבקרו ואף 'לשבות רעב' כהזדהות עם אלאח'רס.

פני הרוע - ידיעות אחרונות
קרדיט: ערוץ הטלגרם האיש החושב