"טראמפ נשאר לבדו בעוד העולם מסרב לעצור את איראן מלייצר נשק גרעיני"

נראה כי אין עשן ללא אש . יותר מדיי התבטאויות של בכירים אמריקאים, בהווה ובעבר, לגבי יכולתה של איראן להגיע בעתיד הקרוב מאוד ליכולות גרעינית.

ג'ד באבין, סגן מזכיר ההגנה בממשל ג'ורג בוש, אומר, את מה שבכירים רבים בממשלים האמריקאים לדורותיהם מרבים להגיד בתקופה האחרונה : " לאיראן יש את הידע, האמצעים הכוונה והרצון לייצר נשק גרעיני. במשך שנים הודיעו לנו המומחים כי איראן הייתה שנתיים או יותר מהיכולת לייצר נשק גרעיני. אולם על פי דו"ח של המכון למדע וביטחון בינלאומי מאפריל 2020, זמן הפריצה של איראן השתנה- הזמן הדרוש להם לייצור אורניום מועשר בכדי לתדלק נשק גרעיני – הצטמצם לפחות מארבעה חודשים."

" בינתיים איראן יכולה להרשות לעצמה לחכות למרוץ הבחירות שלנו. והם, בסתר, במרוץ המשך פיתוחם של טילים גרעיניים ובאמצעים לנשיאתם. "

"מכיוון שבריטניה, צרפת וגרמניה מסרבות לתמוך במאמציו למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, מר טראמפ נותר לבדו ,כמעט, כמו שצ'רצ'יל חשב שאנגליה נמצאת לפני 80 שנה. ביוני 1940, בנאומו האלמותי לאחר פינוי דנקירק, צ'רצ'יל הבטיח שבריטניה תילחם במשך שנים, גם אם לבד. מר טראמפ לא הבטיח כזה משום שהוא יודע שאם ייבחר סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, כל מאמציו לאלץ את איראן לוותר על שאיפותיה הגרעיניות והטילים יובלו לסיום פתאומי."

Illustration on Trump and Iran by Alexander Hunter/The Washington Times

בהתייחסו בעקיפין להתבטאויות הרבות הבאות מכיוון ארה"ב ,לגבי היכולות האיראניות בתחום הגרעין ,אמר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו  בטקס לזכר חללי מלחמת יום הכיפורים :

• "מכת מנע זה דבר שקשה לעשות, איראן רוצה להתבסס בצפון, אנחנו יכולים להילחם בהם, זה לקח ישיר ממלחמת יום הכיפורים".

• "נעשה הכל כדי להגן על מדינת ישראל, איננו פוסלים תקיפה מקדימה, זה העוצמה שלצדנו.
העוצמה הביאה שלום עם ירדן ומצרים, הסכמים עם איחוד האמירויות ובחריין, העוצמה תביא לשלום עם מדינות אחרות, העוצמה תביא אותנו להתמודד עם משבר הקורונה".

ללמדך כי ישראל וארה"ב נשארו לבדן , פחות או יותר , באתגר למנוע מאיראן נשק גרעיני ופיתוח טילים בליסטיים בין יבשתיים.

אירופה מחפשת את הכסף האיראני ומכונה לפשרות העלולות לעלות לישראל בעצם קיומה. אבל ממתי אכפת למדינות אירופה מגורל היהודים ? כבר פעם הם הרי ניסו לשים לזה סוף!!

ואם יתחלף השלטון בארה"ב הרי שישראל תישאר לבד , פחות או יותר , במלחמה נגד איראן למנוע ממנה יכולת גרעינית , כל יתר העולם יקפוץ על העגלה האיראנית כדי להינות מזרם הפטרו-דולרים שלה , ולעזאזל מדינת היהודים התקועה כעצם בגרון כלכלותיהן!

לא יקרה שוב!!

The Iran Nuclear Deal Could Be Dead in 11 Days

קרדיט לתמונה: דיילי ביסט

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב