אגודת "אל-בוסתן" מפעילה מיליציה חמושה בקונייטרה למען איראן

יחידות חדשות המזוהות עם איראן הוקמו ע"י אגודת "אל-בוסתן", שהייתה בבעלות בן דודו של ראש המשטר הסורי, רמי מכלוף, ושהשתלטה עליו אשתו של אסד, אסמה אל-אחראס – أسماء الأخرس, ושינתה את שמה ל-"קרן ההומניטרית אל-ארין – مؤسسة العرين الإنسانية (לאחר שמכלוף הודח ממעורבותו  בכלכלה הסורית בתחילת השנה). פעילותה האחרונה של האגודה היתה  להתפרס באזור קונייטרה ולחדש את עבודתה לאחר הפסקה, בעקבות עזיבת פלגי האופוזיציה הסורית מהאזור באמצע שנת 2018.

أسماء الأسد تتسلم إدارة “جمعية البستان الخيرية” بعد وضع رامي مخلوف تحت الاقامة الجبرية التفاصيل بالفيديو The post “البستا… | Ashley johnson, Selina kyle, Karen page

אגודת אל בוסתן פורסת אנשי  מיליציה בקונייטרה

כתב סוכנות הידיעות "Step" בדרום סוריה, ראג'י אל-קאסם, אמר כי המיליציה החלה לגייס את צעירי קוניטרה, שהם בגילאי 18, והעמידו אותם תחת פיקודו של  אדם שנקרא, אבו סוהייב – أبو صهيب, מהעיירה ח'אן ארנבה.

כתבנו הוסיף כי המיליציה פועלת בימים אלה על משימות גיבוש מחסומים "ניידים" זמניים בתוך קונייטרה, ומעצרים של כל אדם שהפר את תנאי הסולחה  עם המשטר הסורי ומתחמק מלשרת  בשורותיו ,והסגרתו  לידי המשטר הסורי.

כתבנו מדווח עוד כי המיליציה כוללת כיום כאלף פעילים מהעיירה חאן ארנבה, והיא מבקשת לגייס יותר באמצעות היתרונות הידועים שמציעות המיליציות האיראניות שמציעות אי רדיפה אחרי מתנדבים עריקים שנמנעו מלהתגייס לשורות  כוחות המשטר הסורי והענקת שכר שנע בין 70 ל -100 אלף לירות סוריות שהן  שווה ערך לפחות מ- 50 דולר בחודש, והענקת דרגות שנעות בין חייל פשוט ועד מפקד.

עמותת אל-בוסתן מפעילה את מיליציה בקונייטרה מטעם איראן
עמותת אל-בוסתן מפעילה את מיליציה בקונייטרה מטעם איראן

אסמה אל-אחראס השתלטה על עמותת אל-בוסתן ושינתה את שמה

ראוי לציין כי רמי מכלוף ייסד את עמותת אל-בוסתן באזורי החוף בצפון מערב סוריה בשנת 1999, בכיסוי של עבודה הומניטארית, כדי לפעול במהלך העשור הבא לגיוס תאים המבוססים על מגוייסים מהעדה העלאווית, שפעלו לחמש את העדה כולה עם תחילת מלחמת האזרחים הסורית.

עבודת האגודה נמשכה באותו הקשר, עד שאיראן החלה לחדור לאגודה במטרה להתקרב לאוכלוסיית דרום סוריה בחסות הסיוע ההומניטרי על מנת להיות נוכחת באזורי הגבול עם רמת הגולן, ואסמה אל-אחראס שלטה באופן גלוי באגודה ושמה שונה בחודשים הראשונים של שנה זו.

بشار الأسد يصفع رامي مخلوف هذه المرة من خلال جمعية البستان! الوسيلة | خبر One