מבזקי חדשות בנושא הקורונה ליום 15-9-2020.

*- דוחות ארגון הבריאות העולמי רושמים שיא עלייה של יום אחד במקרי COVID-19 העולמיים

ארגון הבריאות העולמי דיווח ביום שישי על עלייה בשיעור ההידבקויות של יום אחד במקרי נגיף הקורונה העולמי, והסך הכל עלה ב -307,930 תוך 24 שעות.

הודו דיווחה על 94,372 מקרים חדשים, אחריה ארצות הברית עם 45,523 זיהומים חדשים וברזיל עם 43,718.

גם ארצות הברית והודו דיווחו על למעלה מ -1,000 מקרי מוות חדשים וברזיל דיווחה על 874 הרוגים שאבדו במהלך 24 השעות האחרונות. מספר המקרים החדשים ירד בארצות הברית והם יורדים בכ -44% משיא של למעלה מ -77,000 מקרים חדשים שדווחו ב -16 ביולי. המקרים בברזיל גם הם במגמת ירידה.

השיא הקודם של ארגון הבריאות העולמי במקרים חדשים היה 306,857 ב- 6. בספטמבר. הסוכנות דיווחה על שיא 12,430 הרוגים ב -17 באפריל.

*- ככה ישראית ישראל בעולם-

ישראל נכנסת לסגר בפריסה ארצית בעקבות גל הקורונה השני – כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך הסגר, שמגיע בעונת החגים החשובים ביותר של היהודים, הישראלים יצטרכו להישאר בטווח של 500 מטרים מבתיהם, אך הם יכולים לנסוע למקומות עבודה שיורשו לפעול באופן מוגבל.

בתי ספר ומרכזי קניות ייסגרו אך סופרמרקטים ובתי מרקחת יישארו פתוחים. מפגשים מקורים מוגבלים ל -10 אנשים ולא יותר מ -20 איש בחוץ.

"אני יודע שהצעדים האלה יגבו מחיר כבד על כולנו", אמר נתניהו בשידור בטלוויזיה. "זה לא סוג החג שאנחנו רגילים אליו. ובוודאי שלא נוכל לחגוג עם משפחותינו המורחבות. "

*- ראש ה- CDC בסין אומר כי לא יהיה צורך בחיסון COVID-19 נרחב

🇨🇳 סין לא תזדקק לתוכנית חיסון גורפת נגד קורונה כיוון שהפתוגן נמצא למעשה בשליטה במדינה – לפחות בינתיים, על פי המנהל למניעת מחלות בסין.

גאו פו, מנהל המרכז הסיני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), אמר ביום ראשון כי יש צורך בחיסון רחב היקף נגד COVID-19 רק אם תהיה התפרצות גדולה, כמו זו בעיר ווהאן הסינית במרכז. בפברואר, דיווח שירות החדשות של סין.

"זה נושא של איזון סיכון ותמורה", צוטט גאו והוסיף כי זה בזבוז לחסן את כולם כאשר נגיף הקורונה נמחק בעיקר בגבולות סין.

תמונה

*- וירולוגית סינית טוענת שיש לה הוכחה שוירוס SARS-CoV-2 נוצר במעבדת ווהאן.

בהופעתה ב- ITV ביום שישי אמרה לי כי יש לה עדויות לכך שהנגיף נוצר על ידי אדם. "רצף הגנום הוא כמו טביעת אצבע אנושית. על סמך זה תוכלו לזהות את הדברים הללו. אני (אשתמש בזה) בראיות כדי לספר לאנשים מדוע זה הגיע מהמעבדה בסין, מדוע הם אלה שהכינו זאת. כל אחד, גם אם אין לך שום ידע בביולוגיה, תוכל לקרוא אותו. " לי ברחה לארה"ב מהונג קונג מוקדם יותר השנה בטענה שבייג'ינג ניסתה להשתיק אותה.

תמונה

*- ד"ר פאוצ'י אומר כי תוספי ויטמין D ו- C יכולים להקטין את "הרגישות שלך לזיהום".

💊 המומחה המוביל למחלות זיהומיות, ד"ר אנתוני פאוצ'י, ממליץ ליטול את הויטמינים שלך לאחר שהלימודים התחילו ועונת השפעת קרובה.

פאוצי, מנהל המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות, הציע במיוחד לקחת תוספי ויטמין D ו- C ואמר שהוא לוקח אותם בעצמו.

"אם חסר לך וויטמין D, זה אכן משפיע על הרגישות שלך לזיהום. לא אכפת לי להמליץ, ואני עושה זאת בעצמי, ליטול תוספי ויטמין D", אמר. "הוויטמין האחר שאנשים נוטלים הוא ויטמין C מכיוון שהוא נוגד חמצון טוב, כך שאם אנשים רוצים ליטול גרם של ויטמין C בערך, זה יהיה בסדר."

יש גוף גדול של מחקר התומך בהמלצותיו של פאוסי. מחקרים מצביעים על כך שוויטמין D ו- C הם ההימור הטוב ביותר לתוספת ביעילות החיסון.

ויטמין די טבעי:

תמונה