איום איראני-על כל תוקפנות ישראלית איראן תגיב גם נגד מטרות באמירויות

איראן מנהלת כרגע מלחמת מאסף נואשת בניסיון לעצור את הסחף של הסכמי נורמליזציה בין מדינות במפרץ לבין ישראל.

איראן חוששת מאוד מהאפשרות שגורמים ישראלים יפעלו ממש על גבולותיה ומהאפשרות שינסו להתערב בענייניה הפנימיים לכן כל הבכירים בממשל האיראני נשלחים על מנת לנסות ולסכל התקרבות זאת.

כל בכיר איראני מתחרה עם עמיתו באיומים יותר קשים שהם מפריחים לאוויר מתוך כוונה להרתיע את שכניהם אך למעשה כולם שמחים לשתף פעולה, בין עם בגלוי ובין עם זאת באופן נסתר , עם ישראל בניסיון ליצור חזית עימות מאוחדת נגד האיומים האיראנים מתוך תקווה שזה ימנע מהם להתערב ולבחוש בנעשה בתוך מדינתם. 

מדינת השטן השיעי התרגלה לחשוב ,עד כה, כי הפרחת איומים מתבצע תמיד מתוך איראן כלפי שכניהם. הם לא חשבו שיגיע היום והכיוון יתהפך או לפחות האיומים יהיו פחות מוחשיים.

איראן גם מודעת לנוכחות הקבע של הצי החמישי האמריקאי באזור המהווה גורם מרתיע מפני כל תוקפנות איראנית נגד מדינות האזור.

הגדיל לעשות עוזר יו"ר הפרלמנט האיראני לעניינים בינלאומיים, חוסיין עמיר עבדאללהיאן, שהזהיר כי לאחר הנורמליזציה של איחוד האמירויות הערביות עם ישראל, כל תוקפנות ישראלית נגד איראן תביא את איחוד האמירויות למעגל התגובה.

עבדאללהיאן אמר בראיון לטלוויזיה האיראנית – Al-Alam כי איחוד האמירויות הערביות "מסכנת בזאת לראשונה  את ביטחון ארצה, משום שבכל מקום שהציונים מניחים  בו את רגליהם, חוסר הביטחון הינו פרי הדבר ובעקיפין הם מסכנים את ביטחון המפרץ הפרסי, ושלישית , הם מסכנים את ביטחונם ורביעית, הם מסכנים את ביטחונם של שכניהם, כולל זאת של איראן. "

עבדאללהיאן המשיך ואמר: "מאחר שאיחוד האמירויות חשף את נורמליזציה של יחסיו עם הישות הישראלית ההזויה, כל אירוע לכאורה או נסתר המתרחש בידי שירותי הביון הישראלים או סוכניהם ברפובליקה האסלאמית או באזור, התגובה כשתבוא ,לא יופנה אל הישות הציונית בלבד, אלא גם איחוד האמירויות יהיה חלק מהתגובה. ”

"האמירויות לא צריכות לשכוח שההתייחסות של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו איתן בנושא זה מעליבה כי הוא חושב שהאמירויות היא חלק מישראל , ועלבון זה העניק מוחמד בן זייד לבני עמו " הדגיש עבדאללהיאן.

הוא הסביר כי הטעות הגדולה ביותר שעושה האמירויות היא שבמקום "לשחק על אדמתם, הם משחקים על אדמת  האמריקאים והציונים, כפי שקרה לאחרונה".

עבדאללהיאן הוסיף כי "שליטי האמירויות נפגעו מסחרחורת פוליטית קשה, וזה עשוי לדחוף אותם לקבל החלטות שגויות ולבצע טעויות אסטרטגיות, והנושא הזה יסיג את איחוד האמירויות הערביות לאחור, ואם איחוד האמירויות לא תשקול מחדש את יחסיה עם ישראל, ומדיניותה כלפי שכנותיה והאזור, אז הציונים שנכנסו לאמירויות בלבוש השלום יחזירו את שליטי האמירויות עשרות שנים לאחור. "

עבדאללהיאן: